Gå til innhold

Psykologen min

Gjest Forvirret pasient

Anbefalte innlegg

Gjest Forvirret pasient
Skrevet

Den ene dagen mener han at jeg trenger masse behandling, den andre dagen mener han at man skal ikke gå i terapi hele tiden.

Den ene dagen avviser han meg med hele seg, og lurer på hva han skal si til det som eg sier... og går i sånn modus "hvorfor skal jeg bry meg om det" "hva skal jeg si til det"

Og 3 uker senere spør han hvordan jeg har det, jeg ser ikke ut som jeg har det bra, selv om jeg sier jeg har det ok.

Den ene dagen sier han at vi skal runde av og ha en skikkelig avsluttning, den andre dagen sier han at han ikke husket hva vi avtalte om frekvensen på timene fremover.

Den ene dagen sier han at han liker meg godt. Og jeg spør om det er greitt å si det samme til han, og han svarer det er greitt. Den andre dagen ser han på meg med angst i blikket når jeg sier at jeg liker han... og har knyttet meg til han...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...