Gjest Forvirret pasient Skrevet 11. mars 2011 Skrevet 11. mars 2011 Den ene dagen mener han at jeg trenger masse behandling, den andre dagen mener han at man skal ikke gå i terapi hele tiden. Den ene dagen avviser han meg med hele seg, og lurer på hva han skal si til det som eg sier... og går i sånn modus "hvorfor skal jeg bry meg om det" "hva skal jeg si til det" Og 3 uker senere spør han hvordan jeg har det, jeg ser ikke ut som jeg har det bra, selv om jeg sier jeg har det ok. Den ene dagen sier han at vi skal runde av og ha en skikkelig avsluttning, den andre dagen sier han at han ikke husket hva vi avtalte om frekvensen på timene fremover. Den ene dagen sier han at han liker meg godt. Og jeg spør om det er greitt å si det samme til han, og han svarer det er greitt. Den andre dagen ser han på meg med angst i blikket når jeg sier at jeg liker han... og har knyttet meg til han... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.