Gjest Tomrig Skrevet 11. mars 2011 Skrevet 11. mars 2011 Både "Hva er ditt favorittsigarettmerke" og "Hvor ofte onanerer du" ble slettet. 0 Siter
Gjest bombee Skrevet 11. mars 2011 Skrevet 11. mars 2011 Reklame for sigaretter er vel generelt ikke lov, så det var vel ingen overraskelse akkurat 0 Siter
laguna1 Skrevet 11. mars 2011 Skrevet 11. mars 2011 Jøss, hvorfor det? Kanskje det er ufint å diskutere sigaretter på en legeside, men så vidt jeg vet er da onani bare sunt? ;p 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 11. mars 2011 Skrevet 11. mars 2011 Du spammer ned forumet med utallige meningsløse tråder. 0 Siter
Gjest Tomrig Skrevet 11. mars 2011 Skrevet 11. mars 2011 Jøss, hvorfor det? Kanskje det er ufint å diskutere sigaretter på en legeside, men så vidt jeg vet er da onani bare sunt? ;p Onani er kjempesunt ja. 0 Siter
Gjest Tomrig Skrevet 11. mars 2011 Skrevet 11. mars 2011 Du spammer ned forumet med utallige meningsløse tråder. Som røyker synes jeg det ikke er meningsløst å diskutere hva andre røyker. Når det gjelder onanering er det interessant å få vite hvor ofte andre onanerer. 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 11. mars 2011 Skrevet 11. mars 2011 Som røyker synes jeg det ikke er meningsløst å diskutere hva andre røyker. Når det gjelder onanering er det interessant å få vite hvor ofte andre onanerer. Skjønner at dette er temaer som, i likhet med jul, interesserer deg. Redaksjonen ønsker imidlertid at du utviser litt større selvsensur og starter færre tråder. 0 Siter
Gjest Tomrig Skrevet 11. mars 2011 Skrevet 11. mars 2011 Skjønner at dette er temaer som, i likhet med jul, interesserer deg. Redaksjonen ønsker imidlertid at du utviser litt større selvsensur og starter færre tråder. Er da lenge siden jeg har startet noen juletråder. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.