Gå til innhold

Ap-politiker mener holocaust er løgn

Anbefalte innlegg

megler Smekk

''Sametingspolitiker Anders Mathisen (Ap) fornekter utryddelsen av seks millioner jøder under andre verdenskrig.

«Jeg vet det ikke skjedde», skriver Mathisen (32) på sin profil på Facebook.

Overfor avisen sier Nesseby-mannen at han står inne for ytringene på nettsamfunnet.

- Ja, det gjør jeg. Det finnes nemlig ikke bevist at det eksisterte gasskamre og massegraver i konsentrasjonsleirene, sier Mathisen, som rett før jul deltok i sin første plenumssamling på Sametinget.

Mathisen hevder han har fordypet seg i temaet og lest store mengder dokumentasjon om emnet.

- Den som orker å bevise at jeg tar feil, er hjertelig velkommen. Jeg er for å undersøke ting i stedet for bare å akseptere det som står i historiebøkene, sier Ap-politikeren.''

http://www.dagbladet.no/2011/03/11/nyheter/politikk/innenriks/arbeiderpartiet/holocaust/15780409/

Fortsetter under...

Gjest firepile

Sametinget har jo stort sett som oppgave å bedrive rasediskriminering mot etniske nordmenn i Finnmark.

Så at de nå har gitt seg på jøder også er vel egentlig bare en naturlig vidreføring av det tankegodset.

Han bør vurdere å slå seg sammen med Tore Tvedt & Co.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...