Gå til innhold

Nå kommer snart selvangivelsen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Supertoy

Det er da ikke spennende i det hele tatt, du har jo mottatt all informasjonen tidligere. Eneste spenningsmonent er å finne ut om ligningskontoret har gjort feil.

Jeg har ikke tatt notat av informasjonen jeg har fått tidligere. Alt har havnet i søpla. Det vil derfor være spennende å se hvor mye jeg får igjen.

Gjest Høstløv

Jeg har ikke tatt notat av informasjonen jeg har fått tidligere. Alt har havnet i søpla. Det vil derfor være spennende å se hvor mye jeg får igjen.

Da har du intet grunnlag for å kontrollere om opplysningene stemmer.

Hvis det har sneket seg inn feil kan du bli lastet fordi du ikke sa ifra og kanskje få 60% i straffeskatt.

Gjest Supertoy

Da har du intet grunnlag for å kontrollere om opplysningene stemmer.

Hvis det har sneket seg inn feil kan du bli lastet fordi du ikke sa ifra og kanskje få 60% i straffeskatt.

Det tviler jeg på siden jeg har fått igjen 10.000+ de siste årene.

Gjest Høstløv

Det tviler jeg på siden jeg har fått igjen 10.000+ de siste årene.

Kanskje du egentlig skulle ha hatt det dobbelte?

Eller kanskje skatteetaten har laget så mye feil med selvangivelsen din i år at du får baksmell på 30.000 og så står du der og kan ikke bevise at alt er feil, fordi du har kastet alle sedlene med opplysningene du trenger.

Annonse

Gjest Supertoy

Eller kanskje skatteetaten har laget så mye feil med selvangivelsen din i år at du får baksmell på 30.000 og så står du der og kan ikke bevise at alt er feil, fordi du har kastet alle sedlene med opplysningene du trenger.

Uff da, jeg håper ikke det.

Gjest Supertoy

Min angivelse er veldig enkel, så rom for feil er liten, heldigvis.

Gjest Høstløv

Min angivelse er veldig enkel, så rom for feil er liten, heldigvis.

Men uansett er det feil, kan du ikke bevise det!

Hvis selvangivelsen er så enkel så slipper du å vente til den kommer i posten, du kan bare beregne skatten din her:

http://www.skatteetaten.no/no/Selvbetjening/Skatteberegning/Enkel-skatteberegning-2010/

Da får du vite om du får penger igjen eller baksmell med en gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...