Gjest tom tommere Skrevet 11. mars 2011 Skrevet 11. mars 2011 Begynt i en ny jobb, men gidder liksom sosial konversering. Ingen interesse av å bli kjent med nye mennesker eller hvem de er. Hatt seriøse selvmordsplaner siste ukene, men prøver nå som et nødskrik og medisinere meg frisk igjen... Begynte på lamictal for akkurat en uke siden. Har lagt selvmordstankene på vent... Vil interessen for "de små tingene" komme tilbake? Jeg isolerer meg mye og sitter mest hjemme. Vil gamle hobbier fenge meg igjen? siste året er det som jeg må tvinge meg selv til å gå på jobb, være sosial og finne på ting... Har egentlig ikke hatt lyst til å gjøre noe som helst. Eventuellt når kan jeg merke radikal bedring? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 12. mars 2011 Skrevet 12. mars 2011 Vent med ny evaluering til du har vært minst 4 uker på 200 mg. Dessverre har Lamictal så lang opptrappingstid, men det er klart håp om bedring. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.