Gå til innhold

Kan jeg bli "happy" igjen?

Anbefalte innlegg

Gjest tom tommere
Skrevet

Begynt i en ny jobb, men gidder liksom sosial konversering. Ingen interesse av å bli kjent med nye mennesker eller hvem de er. Hatt seriøse selvmordsplaner siste ukene, men prøver nå som et nødskrik og medisinere meg frisk igjen...

Begynte på lamictal for akkurat en uke siden. Har lagt selvmordstankene på vent...

Vil interessen for "de små tingene" komme tilbake? Jeg isolerer meg mye og sitter mest hjemme. Vil gamle hobbier fenge meg igjen? siste året er det som jeg må tvinge meg selv til å gå på jobb, være sosial og finne på ting... Har egentlig ikke hatt lyst til å gjøre noe som helst. Eventuellt når kan jeg merke radikal bedring?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Vent med ny evaluering til du har vært minst 4 uker på 200 mg.

Dessverre har Lamictal så lang opptrappingstid, men det er klart håp om bedring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...