Gå til innhold

Magekreft

Anbefalte innlegg

Gjest segunda
Skrevet

Fikk vite nå netopp at broren min har kreft i magen. Er fremdeles nummen av sjokk, men håper at noen kan fortelle meg at de kjenner noen som har overlevd. Jeg kjenner mange nok selv som har dødd og trenger ikke å høre om flere.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg kan ikke noe om kreft i magen, men vil bare si at det var trist å lese :o(

Skrevet

En venn av pappa fikk kreft i magen for over tjue år siden. De var ute sammen nå nettopp.

Håper at det vil gå bra med dere. *klem* Kreftbehandling er tøft, men mange flere overlever nå enn før.

Skrevet

Kreft er noe svineri! *sender masse varme tanker*

Gjest tenker på dere!
Skrevet

Uff da, føler med deg... har hatt en del slikt i mine "omgivelser" også, deriblant min far...

Ikke noe kjekt. Krysser fingra for at alt går bra. en må bare tenke positivt og ikke gi opp.

Kreftforskningen har kommet mye lengre nå enn før og stadig flere overlever.

Og ta vare på den tiden dere har sammen nå, ikke tenk for mye på sykdom...

så langt dere klarer.

Gjest Jacoba
Skrevet

Svigerfar har hatt kreft i magen to ganger, i tarmen. Han lever i beste velgående, bortsett fra at arrvevet stopper til tarmen iblant, og han må på sykehus med sterke smerter.

Håper alt det beste for broren din!

Skrevet

Sender masse gode tanker. Magekreft er ikke ensbetydende med at han skal dø - så bare vær positive.

Skrevet

Føler med deg, segunda! Jeg kjenner, og kjenner til, mange som har overlevd kreftsykdommer, men akkurat magekreft har jeg ingen erfaring med.

Støtter de andre som sier at legevitenskapen har kommet langt mtp kreftbehandling, og sender deg masse varme tanker & lykkeønskninger! *Klemmer*

Stor hilsen fra din medmullahdinne i synden

Gjest segunda
Skrevet

Føler med deg, segunda! Jeg kjenner, og kjenner til, mange som har overlevd kreftsykdommer, men akkurat magekreft har jeg ingen erfaring med.

Støtter de andre som sier at legevitenskapen har kommet langt mtp kreftbehandling, og sender deg masse varme tanker & lykkeønskninger! *Klemmer*

Stor hilsen fra din medmullahdinne i synden

Takk, kjære medmullahdinne;-)

Gjest segunda
Skrevet

Jeg kan ikke noe om kreft i magen, men vil bare si at det var trist å lese :o(

Takk for at du bryr deg.

Gjest segunda
Skrevet

Sender masse gode tanker. Magekreft er ikke ensbetydende med at han skal dø - så bare vær positive.

Jeg prøver å være positiv, jeg er bare så langt vekk fra familien og det er vanskelig nå. Takk.

Gjest segunda
Skrevet

Svigerfar har hatt kreft i magen to ganger, i tarmen. Han lever i beste velgående, bortsett fra at arrvevet stopper til tarmen iblant, og han må på sykehus med sterke smerter.

Håper alt det beste for broren din!

Takk. Det er godt å høre om slike tilfeller.

Gjest segunda
Skrevet

Uff da, føler med deg... har hatt en del slikt i mine "omgivelser" også, deriblant min far...

Ikke noe kjekt. Krysser fingra for at alt går bra. en må bare tenke positivt og ikke gi opp.

Kreftforskningen har kommet mye lengre nå enn før og stadig flere overlever.

Og ta vare på den tiden dere har sammen nå, ikke tenk for mye på sykdom...

så langt dere klarer.

Jeg er langt vekk fra familien og det er vanskelig akkurat nå. Ellers takk for svar.

Gjest segunda
Skrevet

Kreft er noe svineri! *sender masse varme tanker*

Takk.

mariaflyfly
Skrevet

Har ingen kjennskap til magekreft, men bare ett oppriktig ønske om at det skal bra med broren din. Kreft er noe skikkelig dritt. :(

Gjest segunda
Skrevet

En venn av pappa fikk kreft i magen for over tjue år siden. De var ute sammen nå nettopp.

Håper at det vil gå bra med dere. *klem* Kreftbehandling er tøft, men mange flere overlever nå enn før.

Takk det er en trøst å høre om det som går bra.

Gjest segunda
Skrevet

Har ingen kjennskap til magekreft, men bare ett oppriktig ønske om at det skal bra med broren din. Kreft er noe skikkelig dritt. :(

Takk for gode ønsker.

Skrevet

Dette var leit å lese og jeg skjønner at du gjerne skulle vært nærmere broren din akkurat nå.

Prognosene for å bli frisk av kreft blir jo stadig bedre. Håper dette går bra og sender mine beste tanker til deg og dine. :-)

Skrevet

Jeg prøver å være positiv, jeg er bare så langt vekk fra familien og det er vanskelig nå. Takk.

Skjønner det er kjempevanskelig.

Har du mulighet til å dra på besøk en tur? Kanskje det kan gjøre litt godt?

Skrevet

Sender varme tanker!

Min mors samboer ble i fjor operert for tarmkreft som hadde spredd seg til vevet utenfor, og før operasjonen gikk han på en lengre cellegiftkur. Det er jo litt tidlig å si ennå om han vil overleve, det er vel slik at man ser det an de første årene om det blir tilbakefall, men han går ikke lenger på 'kreftbehandling', kun oppfølging og kontroll.

*krysser fingeren både for han og din bror*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...