Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg økte til 20 mg cipralex ble jeg etterhvert mye bedre.

Nå har jeg ramlet litt tilbake, og har det litt tungt. Mye tanker, grubling, dårlig samvittighet, tror mange er veldig i mot meg, generell angst, depresjon osv.

Er dette bare en down periode som kan komme, og at jeg kommer opp når jeg får startet opp trening (fysisk trening) igien? Eller bør jeg redusere medisiner for så å gå opp igjen? Øke?

Er også meget anspent for tiden. Muskelsmerter og hodepine. Kan jeg ha glede av en kortere kur på muskelavslappende/beroligende i feks en uke? Bruker i tillegg til cirpalex, atarax ca 1 gang pr halvår. (Blir så trøtt av de dagen etter, at jeg ikke tør bruke de) Men kanske noen dagers kur med beroligende kur hjelper?

Går i full jobb til orientering, og tror dette er bra.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Mulig at sykdommen er i en sterkere periode. Du skal i hvert fall ikke redusere SSRI. Prøv å komme i gang med trening igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...