Dory Skrevet 12. mars 2011 Skrevet 12. mars 2011 Da jeg økte til 20 mg cipralex ble jeg etterhvert mye bedre. Nå har jeg ramlet litt tilbake, og har det litt tungt. Mye tanker, grubling, dårlig samvittighet, tror mange er veldig i mot meg, generell angst, depresjon osv. Er dette bare en down periode som kan komme, og at jeg kommer opp når jeg får startet opp trening (fysisk trening) igien? Eller bør jeg redusere medisiner for så å gå opp igjen? Øke? Er også meget anspent for tiden. Muskelsmerter og hodepine. Kan jeg ha glede av en kortere kur på muskelavslappende/beroligende i feks en uke? Bruker i tillegg til cirpalex, atarax ca 1 gang pr halvår. (Blir så trøtt av de dagen etter, at jeg ikke tør bruke de) Men kanske noen dagers kur med beroligende kur hjelper? Går i full jobb til orientering, og tror dette er bra. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 12. mars 2011 Skrevet 12. mars 2011 Mulig at sykdommen er i en sterkere periode. Du skal i hvert fall ikke redusere SSRI. Prøv å komme i gang med trening igjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.