Avjola Skrevet 12. mars 2011 Skrevet 12. mars 2011 Heisann! Fjernet nettopp en føflekk høyt oppe på innsiden av låret. Sydd med tre sting. Glemte dessverre å spørrre legen om en ting. Jeg skal instruere spinning på mandag - tredje dag etter at såret er sydd. Vil det være ok, eller kan det rive opp såret? I så fall får jeg prøve å bytte bort timen. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. mars 2011 Skrevet 12. mars 2011 Nå er jeg verken lege eller spinninginstruktør, men hvis stingene høyt oppe på innsiden av låret står i fare for å komme i kontakt med setet, sier det seg nok selv at timen kan bli en blodig affære hvis du er uheldig. Samme hvis det strammer i stingene når du bruker muskulaturen rundt. 0 Siter
Mirabell Skrevet 12. mars 2011 Skrevet 12. mars 2011 Jeg syns det høres ut som en veldig dårlig ide med en spinningtime nå, før stingene er tatt. Både pga. faren for infeksjoner og faren for å rive opp såret. Jeg ville droppet det, ja. 0 Siter
Avjola Skrevet 12. mars 2011 Forfatter Skrevet 12. mars 2011 Nå er jeg verken lege eller spinninginstruktør, men hvis stingene høyt oppe på innsiden av låret står i fare for å komme i kontakt med setet, sier det seg nok selv at timen kan bli en blodig affære hvis du er uheldig. Samme hvis det strammer i stingene når du bruker muskulaturen rundt. Såret er ikke fullt så høyt oppe at det vil komme i kontakt med setet, men det er nok fare for at det vil strekke i det. Får ganske enkelt jakte på en vikar til timen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.