Gå til innhold

paranoid?

Gjest Tullhøne delux

Anbefalte innlegg

Gjest Tullhøne delux
Skrevet

Lurer på om jeg har begynt å bli paranoid,eller er det vanlig å reagere som meg når alle spør om fødselsdatoen?

Hvorfor gjør de det?

Ba ei å ringe meg,måtte si navn og fødselsdato. Skulle ta blodprøve,måtte si fødseldato. Det stod jo på papirene når jeg var født,er det vanlig det? Føler at jeg blir forfulgt med spørsmål om når jeg er født. Skulle fylle ut et skjema "skriv fødseldato på arket øverst". Enda de har det fra før?

Vet når jeg er født,det jeg derimot glemmer iblandt er hvor gammel jeg er. Og hvor gamle folk rundt meg er. Tester de meg eller der dette normalt? Noen ganger har jeg skrevet ned når jeg er født og personnummer for å huske det,men tror det er i hodet mitt nå :)

Skrevet

Ja, nå er du litt tullhøne. :o) De spør jo om fødselsdato i tillegg til navn for å være helt sikre på at de har riktig person. Det kan jo være flere ved samme navn, men heller sjelden man har både samme navn og samme fødselsdato.

Gjest Tullhøne delux
Skrevet

Ja, nå er du litt tullhøne. :o) De spør jo om fødselsdato i tillegg til navn for å være helt sikre på at de har riktig person. Det kan jo være flere ved samme navn, men heller sjelden man har både samme navn og samme fødselsdato.

Hehe,ja du har rett. Måtte bare forhøre meg :)

Tror ingen heter det samme som meg her i Norge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...