Gjest Tullhøne delux Skrevet 12. mars 2011 Skrevet 12. mars 2011 Lurer på om jeg har begynt å bli paranoid,eller er det vanlig å reagere som meg når alle spør om fødselsdatoen? Hvorfor gjør de det? Ba ei å ringe meg,måtte si navn og fødselsdato. Skulle ta blodprøve,måtte si fødseldato. Det stod jo på papirene når jeg var født,er det vanlig det? Føler at jeg blir forfulgt med spørsmål om når jeg er født. Skulle fylle ut et skjema "skriv fødseldato på arket øverst". Enda de har det fra før? Vet når jeg er født,det jeg derimot glemmer iblandt er hvor gammel jeg er. Og hvor gamle folk rundt meg er. Tester de meg eller der dette normalt? Noen ganger har jeg skrevet ned når jeg er født og personnummer for å huske det,men tror det er i hodet mitt nå 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. mars 2011 Skrevet 12. mars 2011 Ja, nå er du litt tullhøne. ) De spør jo om fødselsdato i tillegg til navn for å være helt sikre på at de har riktig person. Det kan jo være flere ved samme navn, men heller sjelden man har både samme navn og samme fødselsdato. 0 Siter
Gjest Tullhøne delux Skrevet 12. mars 2011 Skrevet 12. mars 2011 Ja, nå er du litt tullhøne. ) De spør jo om fødselsdato i tillegg til navn for å være helt sikre på at de har riktig person. Det kan jo være flere ved samme navn, men heller sjelden man har både samme navn og samme fødselsdato. Hehe,ja du har rett. Måtte bare forhøre meg Tror ingen heter det samme som meg her i Norge. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.