Gå til innhold

Burde jeg skjerpe meg?

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

I forhold til studiene... jobber ikke 37,5 timer i uka, tror jeg...

På en side kan jeg være lat. På den andre siden har jeg jo problemer å slite med.

Det spiller vel ingen rolle hva det kommer av, en bør jo alltids skjerpe seg. Men hva syns dere?

Gjest jølsin
Skrevet

Man skal gjøre så godt en kan. Ikke mer.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Man skal gjøre så godt en kan. Ikke mer.

Skulle gjerne gjort mer nå, men er smådeppa, oppmerksomhetssyk etc. etc... synes synd på meg selv.

Hva får du ut av det?

Gjest Gåten
Skrevet

Skulle gjerne gjort mer nå, men er smådeppa, oppmerksomhetssyk etc. etc... synes synd på meg selv.

Hva får du ut av det?

Får du ikke vondt i hodet av så mye grublererier?

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Får du ikke vondt i hodet av så mye grublererier?

Neida, jeg bruker jo AP...

Men jeg blir jo sliten igrunn...

Gjest Gåten
Skrevet

Neida, jeg bruker jo AP...

Men jeg blir jo sliten igrunn...

Ok,bare lurte :)

Håper du får en fin kveld :)

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Ok,bare lurte :)

Håper du får en fin kveld :)

Antar det var et retorisk spørsmål! :-P

Takk som byr.

Gjest Gåten
Skrevet

Antar det var et retorisk spørsmål! :-P

Takk som byr.

Retorisk?

Hehe det ligger for høyt for meg i dag. Bare lurte fordi jeg sliter veldig med ting for tia,tør ikke tenke snart for da får jeg så vondt. Skal se mest mulig komedier,det øker jo serotinin nivået :)

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Retorisk?

Hehe det ligger for høyt for meg i dag. Bare lurte fordi jeg sliter veldig med ting for tia,tør ikke tenke snart for da får jeg så vondt. Skal se mest mulig komedier,det øker jo serotinin nivået :)

Hehe. Hvis du blir i godt humør av komedier, så... :-P

Med vondt i hodet, mener du fysisk eller psykisk vondt?

God bedring, da. :-)

Gjest Gåten
Skrevet

Hehe. Hvis du blir i godt humør av komedier, så... :-P

Med vondt i hodet, mener du fysisk eller psykisk vondt?

God bedring, da. :-)

Takk. Vondt psykisk og fysisk,Helvete er det. Men jeg kan jo bare velge det bort,er ikke hvordan jeg har det men hvordan jeg tar det :-)

Tror jeg vil være glad jeg,tror jeg ønsker meg et liv i luksus uten smerter,verken psykisk eller fysisk. Sender ønsket ut i Universet og håper det blit motatt :-) :-)

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Takk. Vondt psykisk og fysisk,Helvete er det. Men jeg kan jo bare velge det bort,er ikke hvordan jeg har det men hvordan jeg tar det :-)

Tror jeg vil være glad jeg,tror jeg ønsker meg et liv i luksus uten smerter,verken psykisk eller fysisk. Sender ønsket ut i Universet og håper det blit motatt :-) :-)

Tror det er litt av begge deler. Noe kan en gjøre selv. Andre ting har en ikke kontroll over, og eller trenger medisiner mot...

Gjest Gåten
Skrevet

Tror det er litt av begge deler. Noe kan en gjøre selv. Andre ting har en ikke kontroll over, og eller trenger medisiner mot...

Har virkelig virkelig prøvd,får det faen ikke til...prøver ikke godt nok sikkert. Vet ikke hva jeg gjør feil,er et misslykka menneske som er malplassert her på Jorden. Til hvilken nytte?

Uff,nei dette ble deprimerende...

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Har virkelig virkelig prøvd,får det faen ikke til...prøver ikke godt nok sikkert. Vet ikke hva jeg gjør feil,er et misslykka menneske som er malplassert her på Jorden. Til hvilken nytte?

Uff,nei dette ble deprimerende...

Det kan jo hende du trenger mer/andre merdisiner eller annen hjelp, da...

Gjest Gåten
Skrevet

Det kan jo hende du trenger mer/andre merdisiner eller annen hjelp, da...

Tar imot hjelp jeg,har ikke tenkt å bli liggende å visne. Vil faktisk ta imot hjelp. Skal ta medisiner og,har bstemt meg for å overgi meg. Orker ikke kjempe alene med dette.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Tar imot hjelp jeg,har ikke tenkt å bli liggende å visne. Vil faktisk ta imot hjelp. Skal ta medisiner og,har bstemt meg for å overgi meg. Orker ikke kjempe alene med dette.

Nei, det går som regel ikke det... :-)

Gjest Gåten
Skrevet

Nei :)

Men tror ikke de vil hjelpe meg heller,de vil at jeg skal ha det slik. Ellers hadde de vel funnet ut av det etterhvert,hva det er med meg og hvilke medisiner jeg trenger. Er jo bare et lite støvkorn sett i sammenheng,men i universets puslespill er jeg en bit. Bilde blir ikke helt uten meg,er en del av det jeg og.

Gjest Gåten
Skrevet

Ødlegger hele tråden din,håper de sletter det jeg har skrevet. Beklager smir :)

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Ødlegger hele tråden din,håper de sletter det jeg har skrevet. Beklager smir :)

Nei, det er bedre at de med virkelige problemer får slippe til, enn meg. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...