jubalong70 Skrevet 12. mars 2011 Skrevet 12. mars 2011 Vurderer å dra på audition på en musikal som skal settes opp i nærområdet mitt - men jeg vet ikke om jeg tør... I så fall må jeg være forberedt på tekst- og sangprøve... Har ikke vært på audition siden jeg var 17 år, så dette er kjempeskummelt. Noen råd og tips? 0 Siter
Gjest Gjør det Skrevet 12. mars 2011 Skrevet 12. mars 2011 Har du lyst og helse til det,så go for it Tror det er meningen at vi skal gjøre ting vi har lyst til,gjør noe for deg selv :-) Det blir sikkert gøy!!! 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. mars 2011 Skrevet 12. mars 2011 Dra! ) Du kommer helt sikkert til å angre om du ikke gjør det! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 12. mars 2011 Forfatter Skrevet 12. mars 2011 Har du lyst og helse til det,så go for it Tror det er meningen at vi skal gjøre ting vi har lyst til,gjør noe for deg selv :-) Det blir sikkert gøy!!! Kjenner jeg får sommerfugler i magen bare av å tenke på det... Langt fra sikkert jeg kommer med, men åååh så stolt jeg blir om jeg tør å prøve! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 12. mars 2011 Forfatter Skrevet 12. mars 2011 Dra! ) Du kommer helt sikkert til å angre om du ikke gjør det! Ja, det vet jeg at jeg gjør... Om nå bare sommerfuglene kunne holde seg vekk... 0 Siter
Gjest GA Skrevet 12. mars 2011 Skrevet 12. mars 2011 kjør på! forbered deg godt, og husk å puste! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 12. mars 2011 Forfatter Skrevet 12. mars 2011 kjør på! forbered deg godt, og husk å puste! Jaaa. Det er infomøte til uka. Håper å få litt mer informasjon da. Tenkte å prøve å finne en sang som er snill med stemmen min samtidig som den viser hva jeg kan. Men så var det pusten da... Den har en tendens til å slutte å fungere når jeg blir nervøs. Tips? 0 Siter
Gjest GA Skrevet 12. mars 2011 Skrevet 12. mars 2011 Jaaa. Det er infomøte til uka. Håper å få litt mer informasjon da. Tenkte å prøve å finne en sang som er snill med stemmen min samtidig som den viser hva jeg kan. Men så var det pusten da... Den har en tendens til å slutte å fungere når jeg blir nervøs. Tips? det er veldig vanlig at pusten er det første det merkes på. Konsentrer deg om å få inn nok luft, pust med magen. Trene pusteøvelser på forhånd er sikkert lurt. 0 Siter
Gjest chikka Skrevet 12. mars 2011 Skrevet 12. mars 2011 Ja, det vet jeg at jeg gjør... Om nå bare sommerfuglene kunne holde seg vekk... Tenk hvor deilig de sommerfuglene oppleves når du er forelsket 0 Siter
jubalong70 Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Skrevet 13. mars 2011 det er veldig vanlig at pusten er det første det merkes på. Konsentrer deg om å få inn nok luft, pust med magen. Trene pusteøvelser på forhånd er sikkert lurt. Jeg skal holde fokus på pusten 0 Siter
Bookworm Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 Hvis du har lyst, så selvfølgelig skal du dra:-) Så moro, da! Du skal forberede deg godt, slik at du er trygg på det du skal gjøre og ellers (som det har blitt sagt her) huske å puste:-) Lykke til:-) 0 Siter
Mista nikket Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 Kjenner jeg får sommerfugler i magen bare av å tenke på det... Langt fra sikkert jeg kommer med, men åååh så stolt jeg blir om jeg tør å prøve! Sikkert mange andre med sommerfugler i magen der også. Sommerfuglene dine er der for å hjelpe deg til å gjøre ditt beste. Stå på. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Skrevet 13. mars 2011 Hvis du har lyst, så selvfølgelig skal du dra:-) Så moro, da! Du skal forberede deg godt, slik at du er trygg på det du skal gjøre og ellers (som det har blitt sagt her) huske å puste:-) Lykke til:-) Uuuuææææh!!!! Men jeg har lyst! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Skrevet 13. mars 2011 Sikkert mange andre med sommerfugler i magen der også. Sommerfuglene dine er der for å hjelpe deg til å gjøre ditt beste. Stå på. Huff, det virker jo som om "alle andre" bare storkoser seg på scenen, mens jeg har mest lyst til å tisse i buksa... 0 Siter
Gjest Jacoba Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 Huff, det virker jo som om "alle andre" bare storkoser seg på scenen, mens jeg har mest lyst til å tisse i buksa... Hvorfor vil du være med da? ) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Skrevet 14. mars 2011 Hvorfor vil du være med da? ) Fordi jeg er utrolig glad i å synge, og fordi jeg har lyst til å utfordre sceneskrekken min. Jeg må jo bli "voksen" en gang 0 Siter
Gjest Jacoba Skrevet 14. mars 2011 Skrevet 14. mars 2011 Fordi jeg er utrolig glad i å synge, og fordi jeg har lyst til å utfordre sceneskrekken min. Jeg må jo bli "voksen" en gang ''Fordi jeg er utrolig glad i å synge'' Da vet du hvorfor du skal dra - knalltøff er du :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Skrevet 14. mars 2011 ''Fordi jeg er utrolig glad i å synge'' Da vet du hvorfor du skal dra - knalltøff er du :-) Uuuæææh, jeg vet sannelig ikke... Skal komme meg på infomøtet i alle fall, så får vi se. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.