Gå til innhold

Jordskjelvet i Japan og stupide amerikanere

Anbefalte innlegg

megler Smekk

Meldinger på Facebook: http://apina.biz/39128.jpg

''yeah i hate it for japan but remember those idiots started world war 2''

''apparently god is still upset about the events of Pearl Harbor''

''Am I the only person who thinks its more than a coincident that the tsunami traveled from Japan,to Hawaii ...two words Pearl Harbor...karma is a BITCH!''

''getting a little more payback for pearl harbor. they thought we forgot about that BS, didnt they?''

''Remeber Pearl Harbor. Go tsunami go!''

Fortsetter under...

Nesten synd at den tsunamien ikke traff kysten deres hardere...*rister på hodet*

''Nesten synd at den tsunamien ikke traff kysten deres hardere...*rister på hodet*

''

Du synes det er greit at naturkatastrofer treffer et helt folk fordi noen er dumme?

Annonse

''Nesten synd at den tsunamien ikke traff kysten deres hardere...*rister på hodet*

''

Du synes det er greit at naturkatastrofer treffer et helt folk fordi noen er dumme?

Kanskje det hadde lært dem at naturkatastrofer er naturkatastrofer. Og at det like gjerne er dem selv det går ut over. Skjønt, hadde de fått litt av egen medisin, så hadde de ratt bestemt seg for at noen bedrev terror mot dem..

Direkte sitert fra et utenlandsk forum jeg leste på en stund:

''I'm sick and tired of europeans saying that americans are the stupiest country in the world. Personally I think Europe is the stupiest country in the world.''

Haha, den er bra!

Det er denne også:

Annonse

Direkte sitert fra et utenlandsk forum jeg leste på en stund:

''I'm sick and tired of europeans saying that americans are the stupiest country in the world. Personally I think Europe is the stupiest country in the world.''

*knegg* Snakk om å slå beina under seg selv.

Me når det er sagt skjønner jeg jo at mange amerikanere irriterer seg over at enkelte europeere ser ut til å tro at enhver europeer er smartere enn enhver amerikaner.

Jeg ville irritert meg grenseløst dersom noen hadde trodd at alle nordmenn er som frp'ere for eksempel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...