Gå til innhold

Trøtt hele dagen?

Anbefalte innlegg

Gjest Bipolar58 eller UPF.
Skrevet

Har noen noe tips mot dette? Våknet kl 8.30 fordi jeg la meg kl 1.30 i går.7 timer er bra nok for meg som sover 1-2 timer på dagen.Tar kun medisiner om kvelden.Ble så trøtt etter frokost kl 9.00 og lunsj kl 11.30 (kun 2+2 brødskiver kneip) at jeg sovnet kl 12 og sov 1 time.Drikker en del kaffe da det er det eneste som klarer å holde meg våken gjennom dagen,det blir både 5 og 6 kopper eller krus gjennom dagen,så det blir nok over 1 liter per døgn.Er det ikke unormalt å bli trøtt etter bare 3-4 brødskiver og ett glass melk? Er ikke 8-9 timer i døgnet med søvn nok?

Føler at jeg gjør noe galt siden hele lørdagen har gått i en dis,og jeg har vært trøtt og uopplagt hele dagen.Har før lagt meg i 3 tiden,men føler at dette ikke er helt sunt,så jeg la meg i går 1.30 og sovnet ganske fort.Jeg måtte opp 4.30 for å late vannet.Sto som sagt opp 8.30 kvikk og rask,men hadde en urolig natt..Jeg bruker nå 10 mg cipramil om kvelden.20 mg er optimalt,men jeg forsøker å trappe ned sakte,ved å ta 20 mg 2 ganger i uka.Er noe overvektig,men røyker eller drikker ikke.

Gjest firepile
Skrevet

''Har noen noe tips mot dette?''

Ikke sov om dagen, spis sunnere, mer frisk luft og mosjon.

Gjest luftslott
Skrevet

''Har noen noe tips mot dette?''

Ikke sov om dagen, spis sunnere, mer frisk luft og mosjon.

og drikk mer vann:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...