Gjest Pliz Skrevet 12. mars 2011 Skrevet 12. mars 2011 Noen som har noen tips om å få bort alle paranoide tankene? Hvis jeg får en ny venneforespørsel på FB så tenker jeg at det er onde hensikter bak. Hvis en telefonselger ringer er det såvidt jeg tør takke nei. Jeg tør nesten ikke møte venner, og jeg blir enda mer paranoid når jeg sier at jeg ikke kan møte de, og tenker at de vil klikke fordi jeg ikke stiller opp. Når noen gir uttrykk for at de er forelsket i meg, så blir jeg helt fra meg fordi jeg tenker at de skal bli besatt av meg. Jeg prøver å gjøre meg uinteressant sånn at det ikke skal skje. Prøver å ikke vise følelser og prøver å hviske ut personligheten min slik at jeg blir "usynlig". Jeg blir så lei meg og er lei av å ha denne uroen. Skulle ønske jeg var hjemme hos psykologen min Bør jeg legges inn? 0 Siter
Gjest Pliz Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 Går du på noe medisiner? Nei, burde jeg det? Har tvangstanker om at medisiner gjør meg utilregnelig. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 Paranoia behandles best med medisiner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.