Gå til innhold

Gleder du deg til 17. mai?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Yuonia

Herre gud, er du ute etter at alle skal få nervesammenbrudd her eller? Jul, påske, 17.mai. Åssen er det med himmelspretten da, gleder du deg til den?

Hehe nei, var ikke klar over at 17. mai var en stressende dag. Himmelspretten gleder jeg meg til ja, da er det vår, for alvor.

megler Smekk

Hehe nei, var ikke klar over at 17. mai var en stressende dag. Himmelspretten gleder jeg meg til ja, da er det vår, for alvor.

'Himmelspretten gleder jeg meg til ja, da er det vår, for alvor.''

Så sent som Spretten kommer i år får vi håpe det er full sommer.

Annonse

Gjest sjøstjerna

Nei. Det er en dag jeg forbinder med pes.

I mange, mange år har vi deltatt i 1-3 tog pr dag pga barnehage//skole og idrett. Vi har stilt i kafe på skolen eller vært i arrangementkomittee på samme skole og fått andre oppdrag.

Kø, mas og pes fra morgen til kveld.

MEN nå har jeg bare ungdommer. Det er noe helt annet. Jeg vet bare ikke ennå hva vi kan gjøre i stedet for all den jobbingen nevnt over.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...