Gå til innhold

Trøbbel med NAV innlogg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Problemer med innloggingen

[quote name=Shira :o)' timestamp='1300020237' post='4544715]

Jeg har problem jeg også.

Det er jo så typisk at slikt skjer når jeg virkelig er blakk og trenger pengene på tirsdag. Håper det ordner seg i løpet av dagen.

Samme her! :-)

[quote name=Shira :o)' timestamp='1300020237' post='4544715]

Jeg har problem jeg også.

Det er jo så typisk at slikt skjer når jeg virkelig er blakk og trenger pengene på tirsdag. Håper det ordner seg i løpet av dagen.

Feilmeldingen som kom opp i går, fortalte at hvis man får levert før klokken 19.00 i kveld, så vil pengene komme til normal tid... Men jeg har opplevd at dette skjer uansett, så lenge det er innlogging som er problemet...

Annonse

Feilmeldingen som kom opp i går, fortalte at hvis man får levert før klokken 19.00 i kveld, så vil pengene komme til normal tid... Men jeg har opplevd at dette skjer uansett, så lenge det er innlogging som er problemet...

Utsatt til kl 21 nå leste jeg... kommer ikke inn på selve siden engang nå :(

Ny info:

"Tjenesten du har valgt er dessverre ikke tilgjengelig

Nav.no er desverre ustabil. Vi arbeider med å rette feilen og beklager de problemer dette medfører for deg. For deg som skal sende meldekort gjelder følgende. Dersom du sender inn meldekortet før søndag 13. mars kl. 21.00, så vil du få utbetalt pengene som normalt i uke 11. Sender du inn meldekortet for uke 9/10 i løpet av uke 11, så vil pengene som normalt bli utbetalt i løpet av 2 virkedager."

Gjest Shira :o)

Jeg logget inn og levrte for ca en liten time siden. Da jeg logget meg ut kom det feilmelding, men det så ut som det var levert.

Nå pleier de jo å være kjappe med utbetalingene når feilen ligger hos dem pga tekniske problem.

Godt det ble utsatt til 21... jeg fikk ikke levert før nå, men det tok sin tid å komme inn. Fikk endel feilmeldinger først. Men nå ser det ut til å være mer eller mindre i orden.

Godt det ble utsatt til 21... jeg fikk ikke levert før nå, men det tok sin tid å komme inn. Fikk endel feilmeldinger først. Men nå ser det ut til å være mer eller mindre i orden.

Omsider kom jeg og inn, blah.... stress! Godt det ikke bare var meg som slet :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...