Gjest Problemer med innloggingen Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 Bare jeg som strever med å sende meldekort på nav i dag? Var jo nede i hele går og skulle vært fiksa fra 12 i dag men Får logget inn men får ikke sendt kortet 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 Jeg har problem jeg også. Det er jo så typisk at slikt skjer når jeg virkelig er blakk og trenger pengene på tirsdag. Håper det ordner seg i løpet av dagen. 0 Siter
Gjest Problemer med innloggingen Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 [quote name=Shira )' timestamp='1300020237' post='4544715] Jeg har problem jeg også. Det er jo så typisk at slikt skjer når jeg virkelig er blakk og trenger pengene på tirsdag. Håper det ordner seg i løpet av dagen. Samme her! :-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 [quote name=Shira )' timestamp='1300020237' post='4544715] Jeg har problem jeg også. Det er jo så typisk at slikt skjer når jeg virkelig er blakk og trenger pengene på tirsdag. Håper det ordner seg i løpet av dagen. Feilmeldingen som kom opp i går, fortalte at hvis man får levert før klokken 19.00 i kveld, så vil pengene komme til normal tid... Men jeg har opplevd at dette skjer uansett, så lenge det er innlogging som er problemet... 0 Siter
Psykojenta Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 Kommer inn på NAV-siden engang...Drit, har regninger 0 Siter
Gjest Problemer med innloggingen Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 Virker nå. Ikke her 0 Siter
Gjest Problemer med innloggingen Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 Feilmeldingen som kom opp i går, fortalte at hvis man får levert før klokken 19.00 i kveld, så vil pengene komme til normal tid... Men jeg har opplevd at dette skjer uansett, så lenge det er innlogging som er problemet... Utsatt til kl 21 nå leste jeg... kommer ikke inn på selve siden engang nå 0 Siter
Gjest Problemer med innloggingen Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 Ny info: "Tjenesten du har valgt er dessverre ikke tilgjengelig Nav.no er desverre ustabil. Vi arbeider med å rette feilen og beklager de problemer dette medfører for deg. For deg som skal sende meldekort gjelder følgende. Dersom du sender inn meldekortet før søndag 13. mars kl. 21.00, så vil du få utbetalt pengene som normalt i uke 11. Sender du inn meldekortet for uke 9/10 i løpet av uke 11, så vil pengene som normalt bli utbetalt i løpet av 2 virkedager." 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 Utsatt til kl 21 nå leste jeg... kommer ikke inn på selve siden engang nå Jeg logget inn og levrte for ca en liten time siden. Da jeg logget meg ut kom det feilmelding, men det så ut som det var levert. Nå pleier de jo å være kjappe med utbetalingene når feilen ligger hos dem pga tekniske problem. 0 Siter
Bookworm Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 Utsatt til kl 21 nå leste jeg... kommer ikke inn på selve siden engang nå Godt det ble utsatt til 21... jeg fikk ikke levert før nå, men det tok sin tid å komme inn. Fikk endel feilmeldinger først. Men nå ser det ut til å være mer eller mindre i orden. 0 Siter
Gjest Problemer med innloggingen Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 Godt det ble utsatt til 21... jeg fikk ikke levert før nå, men det tok sin tid å komme inn. Fikk endel feilmeldinger først. Men nå ser det ut til å være mer eller mindre i orden. Omsider kom jeg og inn, blah.... stress! Godt det ikke bare var meg som slet 0 Siter
Bookworm Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 Omsider kom jeg og inn, blah.... stress! Godt det ikke bare var meg som slet Som shira kommenterte, så pleier NAV til å være "snille" med å utbetale til normal tid når feilen ligger hos dem selv... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.