Gå til innhold

Blir helt forvirret

Anbefalte innlegg

Gjest Slitsom mann
Skrevet

Hva er det med folk som skifter meninger hele tiden? kjæresten min har en kronisk sykdom, men av og til virker han også psykisk syk. Han kan si en ting den ene dagen og neste mener han noe annet. Han sier ting men gjør noe annet. Han er så vinglete, noe alle kan være i blant, men han er ekstrem

Skrevet

Ok, hva slags ting? Det er ganske vesentlig synes jeg, spesielt siden du sier at han sliter med en kronisk sykdom... Er det ting/aktiviteter han sier han skal gjøre, men som han likevel ikke gjør? Det kan ha med formen å gjøre, selv legger jeg en masse planer (optimist som jeg er), men må til stadighet endre på disse planene fordi formen ikke er så god likevel.

Men det er klart at hvis det er generelle meninger om ting og tang, så kan det jo være slitsomt... Men kanskje du bør spesifisere litt hva han vingler så på, for å få gode svar tilbake?

Skrevet

En kronisk sykdom kan være så mangt, Sikker på at hans sykdom ikke innvirker på det kognitive?

Dessuten er det vel slik at hvis man har mye vondt så husker man ikke helt hva man har sagt bare noen minutter i forveien.

Dessuten er det endel medisiner som kan virke slik på enkelte

Gjest Slitsom mann
Skrevet

Ok, hva slags ting? Det er ganske vesentlig synes jeg, spesielt siden du sier at han sliter med en kronisk sykdom... Er det ting/aktiviteter han sier han skal gjøre, men som han likevel ikke gjør? Det kan ha med formen å gjøre, selv legger jeg en masse planer (optimist som jeg er), men må til stadighet endre på disse planene fordi formen ikke er så god likevel.

Men det er klart at hvis det er generelle meninger om ting og tang, så kan det jo være slitsomt... Men kanskje du bør spesifisere litt hva han vingler så på, for å få gode svar tilbake?

Han sier ofte han skal gjøre ting, og så klarer han det ikke pga formen, det er jo helt forståelig og det er ikke det jeg mener.

Er generelle meninger om folholdet vårt, andre mennesker osv

Skrevet

Han sier ofte han skal gjøre ting, og så klarer han det ikke pga formen, det er jo helt forståelig og det er ikke det jeg mener.

Er generelle meninger om folholdet vårt, andre mennesker osv

Som Dorthe skriver kan både smerter og medisiner virke inn på det kognitive... Jeg tror du først og fremst må sette deg inn i sykdommen hans, og se hva som skyldes denne og evt. medisinering - siden må du kommunisere med ham for å finne fram til løsninger som dere begge er komfortable med...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...