Gå til innhold

Hva er det kjedeligste du kan konversere om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det mest kjedelige du noen gang prater om?

Jeg synes planter er fine men er dønn uinteressert i botanikk, og hvordan planten er bygd opp. Når slike samtaler kommer opp så har jeg ingenting å bidra med. Ikke har jeg grønne fingre heller, men det har vel mest med interesse å gjøre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan helle ingenting om planter, og kan også si at det er et kjedelig tema for meg.

Musikk og skuespillere syns jeg også er et kjedelig tema pluss masse annet!

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg synes konversasjon er kjedelig uansett, fordi en konversasjon forutsetter at man holder seg på et litt sånt overfladisk, ufarlig nivå.

En skikkelig prat, derimot, kan være om nær sagt hva som helst og være interessant. Det handler i stor grad om hvem man snakker med.

Skrevet

Jobben til folk og når mannfolk snakker om hvor kjipe koner de har.

Skrevet

Sminke. Interesserer meg der "jeg er høyest når jeg plukker poteter" som min mor pleide å si. :o)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Når noen holder på å fortelle noe- og så sier de det var i byen X. Kommer ikke videre i fortellingen, fordi en annen hvor er X hen, og så blir det lengre forklaring på hvor denne byen er- og hvilken gate de tingene skjedde i etc. Poenget med fortellingen blir "glemt" og det blir lengre prat om HVOR er denne byen.

Kjedelig!

Gjest ikje kjerring
Skrevet

Jeg kan ikke fordra kjerringsnakk! Om deres og naboens gardiner, foreningssnakk og hvem som har kjøpt seg bil og skilt seg osv osv...

Interiør og Gucci-vesker.

Særdeles lite interessert i det og er av den typen som trekker meg vekk i slike situasjoner og trekker hen til gutta.

Det er noe med at de konverserer om er så mye mer avslappet og lite komplisert.

Ellers er jeg fint lite flink på overfladisk tørrprat i sosiale settinger.

Skrevet

Jeg detter ut så fort folk begynner å snakke om sportssendinger, fluefiske og jakt, men det jeg strever mest med å takle er kjerringgnell. Hevm sa hva, hvor håpløs den og den er, hvem som har flest vondter, og når han sier sånn føler jeg sånn, og det ER så viktig å kjenne på følelsene sine, altså...Da får jeg lyst til å si slemme ting eller vise rumpa. Snerr!

Skrevet

Jeg detter ut så fort folk begynner å snakke om sportssendinger, fluefiske og jakt, men det jeg strever mest med å takle er kjerringgnell. Hevm sa hva, hvor håpløs den og den er, hvem som har flest vondter, og når han sier sånn føler jeg sånn, og det ER så viktig å kjenne på følelsene sine, altså...Da får jeg lyst til å si slemme ting eller vise rumpa. Snerr!

Jeg synes du skal begynne med det siste forslaget. Gjør det hver gang du hører gnell av den sorten. Offentlig :-D

Skrevet

Jeg synes du skal begynne med det siste forslaget. Gjør det hver gang du hører gnell av den sorten. Offentlig :-D

Det eneste som holder meg igjen er faren for å bli taua inn for blotting. Det ville vært litt pinlig...;)

Skrevet

Det eneste som holder meg igjen er faren for å bli taua inn for blotting. Det ville vært litt pinlig...;)

All oppmerksomhet, er god oppmerksomhet ;-)

Skrevet

Sminke. Interesserer meg der "jeg er høyest når jeg plukker poteter" som min mor pleide å si. :o)

Gikk på et gruppeterapi sammen med noen andre damer for noen år siden. Vi hadde en times lunsj og omtrent alt de var opptatt av var menn, sminke, klær og botox, silikon osv. Jeg trodde jeg skulle dø av kjedsomhet, det var en lidelse å høre det på det samme pratet hver dag.

At de pratet om det samme de andre timene av kurset gjorde ikke situasjonen noe særlig bedre heller. Det var fantastisk den dagen de sluttet og det kom nye folk inn ,)

Gjest togli
Skrevet

Det verste er folk som absolutt må ha på plass alle detaljer... "På onsdag..nei, tirsdag? eh..nei, var det onsdag kanskje... hmm...." Da tilter jeg!! ;)

Skrevet

Hehe, nå har jeg heldigvis ikke havnet i en samtale om botanikk, men det kan jeg tenke meg er overmåte kjedelig... Jeg har ikke engang en eneste plante i huset:-)

Ellers synes jeg det er umåtelig kjedelig å diskutere andre mennesker, hvem som har sagt hva til hvem, hva noen mener om noen andre og hvem som har gått fra hverandre og hvem som har rota på byen. Slik sladder synes jeg ingenting om:-)

Skrevet

Hehe, nå har jeg heldigvis ikke havnet i en samtale om botanikk, men det kan jeg tenke meg er overmåte kjedelig... Jeg har ikke engang en eneste plante i huset:-)

Ellers synes jeg det er umåtelig kjedelig å diskutere andre mennesker, hvem som har sagt hva til hvem, hva noen mener om noen andre og hvem som har gått fra hverandre og hvem som har rota på byen. Slik sladder synes jeg ingenting om:-)

Hvem som har rota på julebordet kan være litt morsomt da:)

Skrevet

Hvem som har rota på julebordet kan være litt morsomt da:)

Nei, egentlig ikke:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...