Spenol(1) Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 Hva er det mest kjedelige du noen gang prater om? Jeg synes planter er fine men er dønn uinteressert i botanikk, og hvordan planten er bygd opp. Når slike samtaler kommer opp så har jeg ingenting å bidra med. Ikke har jeg grønne fingre heller, men det har vel mest med interesse å gjøre.. 0 Siter
meg__123! Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 Jeg kan helle ingenting om planter, og kan også si at det er et kjedelig tema for meg. Musikk og skuespillere syns jeg også er et kjedelig tema pluss masse annet! 0 Siter
Gjest GA Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 fotball og kjendiser. enda verre: fotballkjendiser 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 Jeg synes konversasjon er kjedelig uansett, fordi en konversasjon forutsetter at man holder seg på et litt sånt overfladisk, ufarlig nivå. En skikkelig prat, derimot, kan være om nær sagt hva som helst og være interessant. Det handler i stor grad om hvem man snakker med. 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 Jobben til folk og når mannfolk snakker om hvor kjipe koner de har. 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 Sminke. Interesserer meg der "jeg er høyest når jeg plukker poteter" som min mor pleide å si. ) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 Når noen holder på å fortelle noe- og så sier de det var i byen X. Kommer ikke videre i fortellingen, fordi en annen hvor er X hen, og så blir det lengre forklaring på hvor denne byen er- og hvilken gate de tingene skjedde i etc. Poenget med fortellingen blir "glemt" og det blir lengre prat om HVOR er denne byen. Kjedelig! 0 Siter
Gjest ikje kjerring Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 Jeg kan ikke fordra kjerringsnakk! Om deres og naboens gardiner, foreningssnakk og hvem som har kjøpt seg bil og skilt seg osv osv... Interiør og Gucci-vesker. Særdeles lite interessert i det og er av den typen som trekker meg vekk i slike situasjoner og trekker hen til gutta. Det er noe med at de konverserer om er så mye mer avslappet og lite komplisert. Ellers er jeg fint lite flink på overfladisk tørrprat i sosiale settinger. 0 Siter
tonie Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 Jeg detter ut så fort folk begynner å snakke om sportssendinger, fluefiske og jakt, men det jeg strever mest med å takle er kjerringgnell. Hevm sa hva, hvor håpløs den og den er, hvem som har flest vondter, og når han sier sånn føler jeg sånn, og det ER så viktig å kjenne på følelsene sine, altså...Da får jeg lyst til å si slemme ting eller vise rumpa. Snerr! 0 Siter
Axcia Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 Jeg detter ut så fort folk begynner å snakke om sportssendinger, fluefiske og jakt, men det jeg strever mest med å takle er kjerringgnell. Hevm sa hva, hvor håpløs den og den er, hvem som har flest vondter, og når han sier sånn føler jeg sånn, og det ER så viktig å kjenne på følelsene sine, altså...Da får jeg lyst til å si slemme ting eller vise rumpa. Snerr! Jeg synes du skal begynne med det siste forslaget. Gjør det hver gang du hører gnell av den sorten. Offentlig :-D 0 Siter
tonie Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 Jeg synes du skal begynne med det siste forslaget. Gjør det hver gang du hører gnell av den sorten. Offentlig :-D Det eneste som holder meg igjen er faren for å bli taua inn for blotting. Det ville vært litt pinlig... 0 Siter
Axcia Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 Det eneste som holder meg igjen er faren for å bli taua inn for blotting. Det ville vært litt pinlig... All oppmerksomhet, er god oppmerksomhet ;-) 0 Siter
Spenol(1) Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Skrevet 13. mars 2011 Sminke. Interesserer meg der "jeg er høyest når jeg plukker poteter" som min mor pleide å si. ) Gikk på et gruppeterapi sammen med noen andre damer for noen år siden. Vi hadde en times lunsj og omtrent alt de var opptatt av var menn, sminke, klær og botox, silikon osv. Jeg trodde jeg skulle dø av kjedsomhet, det var en lidelse å høre det på det samme pratet hver dag. At de pratet om det samme de andre timene av kurset gjorde ikke situasjonen noe særlig bedre heller. Det var fantastisk den dagen de sluttet og det kom nye folk inn ,) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 Det verste er folk som absolutt må ha på plass alle detaljer... "På onsdag..nei, tirsdag? eh..nei, var det onsdag kanskje... hmm...." Da tilter jeg!! 0 Siter
Bookworm Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 Hehe, nå har jeg heldigvis ikke havnet i en samtale om botanikk, men det kan jeg tenke meg er overmåte kjedelig... Jeg har ikke engang en eneste plante i huset:-) Ellers synes jeg det er umåtelig kjedelig å diskutere andre mennesker, hvem som har sagt hva til hvem, hva noen mener om noen andre og hvem som har gått fra hverandre og hvem som har rota på byen. Slik sladder synes jeg ingenting om:-) 0 Siter
tonie Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 Hehe, nå har jeg heldigvis ikke havnet i en samtale om botanikk, men det kan jeg tenke meg er overmåte kjedelig... Jeg har ikke engang en eneste plante i huset:-) Ellers synes jeg det er umåtelig kjedelig å diskutere andre mennesker, hvem som har sagt hva til hvem, hva noen mener om noen andre og hvem som har gått fra hverandre og hvem som har rota på byen. Slik sladder synes jeg ingenting om:-) Hvem som har rota på julebordet kan være litt morsomt da:) 0 Siter
Bookworm Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 Hvem som har rota på julebordet kan være litt morsomt da:) Nei, egentlig ikke:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.