Gå til innhold

Hva er det kjedeligste du kan konversere om?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjeeeeeeeeeeeeesp

Tanta, til onkelen, til søstra til bestemora som i atten hundre pil og bue gjorde noe.

...eller det som skjedde på mandag i 1981.....eller var det tirsdag.....nei, tirsdag kunne det ikke værefor da var det Dynastiet på TV, så det måtte være mandag....eller kanskje det var onsdag....

Annonse

Babyprat, dvs. amming, bæsjebleier, gulping osv., osv. Er ferdig med det for lengst og det er ikke lenger interessant å høre på eller snakke om.

Å høre på andre som til stadighet skal fortelle om seg selv uten å være interessert i andre.

Hvem som er flink med negler, hva det koster. Gode frisører og hvem som er dyktig. Hvem som er skilt/flyttet fra hverandre. Hvem som har kjøpt hus hvor, og hvem det er som bygger nye hytter på sætra. Hvem som har begynt å jobbe hvor, og hvem som har søkt... Hvem som var ute å gikk tur eller har kjøpt seg nye gressklipper. Gjesp. Hater bygdesladder med nysgjerrige naboer uten eget liv.

Gjest Elextra

Noe av det kjedeligste må være personer som er altfor glad i å snakke om seg selv, og ikke er særlig interessante personer.

Er ikke spesielt interessert i botanikk, men ethvert tema kan være interessant når de rette personer snakker om det.

Annonse

TV-programmer generelt. Jeg ser kun Dagsrevyen en sjelden gang, og aner ikke hvem som er hvem i Hotel Cæsar eller hvilken kanal Paradise Hotel går på. Mamma spurte meg i jula hvilken kanal NRK3 var på hos oss, for det var visst en serie der hun fulgte med på. Hun ble lettere sjokkert da jeg svarte at jeg ikke hadde anelse. Vet hvor jeg finner NRK1 og CNN, det er de eneste kanalene jeg ser på.

Hvordan bilen virker, nesten all form for sport, hvor rent/møkkete det er hos naboen, tilbudspriser på _kjedelige_ ting, utlegninger fra folk med langt flere spørsmål en svar på hvorfor en bør bli a-4, laaaange anekdoter med utflytende poeng om folk jeg ikke kjenner, penger & hvem som har dem og ikke, svartmalende sjukdomspreik.

For eksempel..;p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...