Gå til innhold

FU: Hvor organisert er du i hverdagen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi pakker sekkene til barna kvelden før. Vi tar frem gymbagene slik at de ikke skal glemmes, men barna pakker gymtøyet selv om morgenen.

Som oftest dekker vi frokostbordet kvelden før, men ikke alltid. Matpakkene smøres mens vi spiser frokost. Vi planlegger som regel middagene for en uke av gangen.

Tidligere la jeg frem tøyet til barna om kvelden, men nå er de store nok til å finne frem selv når de står opp og de har romslig med tid til det om morgenen.

Annonse

Jeg gjør ingen av de tingene, bortsett fra å fyke rundt som en sprettball.

Jeg blir fort våken da. Sprettballmorgener fungerer godt sånn sett. Og så føles alt så rolig og godt når når en endelig kommer seg på jobb:)

''Og så føles alt så rolig og godt når når en endelig kommer seg på jobb:)''

Ikke sant! Det er nydelig å sette seg ned på jobb etter å ha føket rundt i huset om morgenen.

Gjest Samme her!

Jeg er akkurat slik som du, lager alt klart kvelden før. Musikkinstrument,gymtøy,sekk og ytterklær ligger klart i gangen. Jeg går på jobb før ungene løper ut av døren om morgenen. Enkel regel; Når dere forlater huset,skal gangen være tom. :-) Matbokser ligger klar på kjøkkenbenken,bare for ungene å lage skolemat og putte i sekken.

Jeg trives godt med denne organiseringen-ungene må som oftest finne fram det meste selv. Mannen min overlot alt dette til meg i starten,hadde null peiling på hvilke ting ungene skulle ha med seg. Helt til jeg havnet akutt på sykehuset.... ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...