Gå til innhold

hvis typen din tok opp lån i ditt navn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

petter smart

Litt på siden, lånegiver er pliktig til å forsikre seg om at låntageren er den h*n utgir seg for å være. Her har de tydeligvis ikke gjort dette og hun kan saksøke dem. Det er ikke grov uaktsomhet å ha personlopplysningene tilgjengelig for den man bor sammen med. Og en bør uansett kreve personlig oppmøte e.l. for å få lån.

Gjest grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Må ikke han ha din signatur da? Syns det er slepphendt av banken å la andre ta öpp lån på andres vegne uten bedre dokumentasjon...

Jeg slet litt med min eks, han kjøpte pc-skjermer på avbetaling hvor jeg var "medeier", for han måtte visst ha meg også på kjøpet for å få ålov å kjøpe (dårlig betalingsevne)... men jeg signerte jo aldri noe! Og skjermene ble jo over dobbelt så dyre når de var nedbetalte.

Da det ble slutt sa han at han skulle betale meg ut, jeg ga han resten av d et som stod igjen på min pc-skjerm så han kunne betale ned... så trodde jeg saken var ute av verden, helt til jeg fikk kreditorvarsel, han hadde ikke betalt avdraga og siden jeg stod som medeier på lånet, var jeg også ansvarlig!!!!!!!!!!!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...