Gå til innhold

hvordan vaske seg ordentlig når j ikke kan dusje

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

''Undrer meg også om mennesker som ikke vet om annen måte å bli ren på enn å dusje - er de aldri på turer der det ikke er dusj? ''

Undrer meg sammen med deg.

I løpet av et år er jeg mange ganger i situasjoner der det ikke er mulig å dusje:

*Fjelltur (overnatting på enkel støl med kun vaskevannsfat)

*Den lille hytta vår ved sjøen (kun vaskevannsfat)

*Telttur i skogen (om sommeren, så da er det jo kanskje sjanse for å bade i sjøen, men ikke alltid)

I tillegg har vi altså som vane ikke å dusje hver dag. Jeg liker best å ta et langt bad om kvelden, og da gidder jeg ikke å dusje morgenen etter.

Nå skal ikke jeg skryte på meg noen turer som ikke gjør det mulig å få tatt en dusj, det har jeg ikke gjort siden jeg var lita... Men likevel så vet jeg altså hvordan jeg skal få vasket meg selv om jeg ikke har tilgang til en dusj...:-)

Gjest Modern77

Som flere sier her gjør en god gammeldags vaskeklut nytta.

Det viktigste er å få vaska seg under armene (der svettelukta oftest er mest fremtredende) og underlivet.

Er det vanskelig å få vasket håret er tørrshampoo tingen, de selger det f.eks. på Vita,

bare spray på og rusk til håret så tørrshampooen trekker til seg fett og smuss og håret ser omtrent nyvasket ut :-)

Gjest Elextra

Nå skal ikke jeg skryte på meg noen turer som ikke gjør det mulig å få tatt en dusj, det har jeg ikke gjort siden jeg var lita... Men likevel så vet jeg altså hvordan jeg skal få vasket meg selv om jeg ikke har tilgang til en dusj...:-)

''Nå skal ikke jeg skryte på meg noen turer som ikke gjør det mulig å få tatt en dusj, det har jeg ikke gjort siden jeg var lita...'

Virkelig? Jeg er selv på mange slike turer hvert år - folk lever tydeligvis forskjellig :-).

''Nå skal ikke jeg skryte på meg noen turer som ikke gjør det mulig å få tatt en dusj, det har jeg ikke gjort siden jeg var lita...'

Virkelig? Jeg er selv på mange slike turer hvert år - folk lever tydeligvis forskjellig :-).

Ingen i familien er spesielt begeistrer for verken hytteturer eller teltturer, og derfor gjør vi ikke det - vi kan gå med på campinghytter med bad, men ellers bor vi på hotell:-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...