Gjest bare å glemme? Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 Traff en interessant fyr på nettdating uten bilde i første omgang. Så vil han nå ha en date... og etter en nærmeree sjekk viser det seg at han er en B-kjendis. Vært sammen med en kjendisdame og vært med på et realityserie jeg ikke har fulgt med på...(ikke paradise). Kjekkas.... Men nå ble det plutselig skummelt. Jeg er ikke noe supermodell og har ikke slike karer nok av damer? Jeg er ikke interessert fordi han har vært på TV eller i Se og hør, selv om jeg synes det er spennende å snakke med han om dette livet... 0 Siter
Gjest Jacoba Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 Han har altså blitt interessert i deg uten å ha sett deg? Da er det jo personligheten din som har gjort jobben :-) B-kjendis eller ei. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 En som har vært med i reality er ille nok om han ikke også begynner å snakke om dette livet til deg før han møter deg. Her hadde varsellampene mine blinket og jeg hadde løpt fortere enn Ben Johnsen. 0 Siter
Gjest Jacoba Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 En som har vært med i reality er ille nok om han ikke også begynner å snakke om dette livet til deg før han møter deg. Her hadde varsellampene mine blinket og jeg hadde løpt fortere enn Ben Johnsen. Så er vel ikke du helt i målgruppen heller ;o)) 0 Siter
Tonette Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 Hva har du å tape? Du kan iallfall gi dere en sjangs til å bli kjent med hverandre :-) Lykke til! 0 Siter
Gjest Reetha Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 Jeg hadde også blitt skeptisk, but then again, han har ikke lagt ut bilde, noe som kan tale for at han ikke ønsker å utnytte kjendisstatusen sin. Evt kan det være en som later som han er nevnte kjendis, for å trekke damer. Jeg hadde sjekket litt hvordan han har lagt frem at han er den han sier han er, og om kjendislivet er noe han snakker villig vekk om. Uansett taper du ingen ting på å gå på en date, men si at du vil treffe ham på et offentlig sted, i tilfelle det er en som lurer deg. 0 Siter
Gjest Modern77 Skrevet 14. mars 2011 Skrevet 14. mars 2011 Du bør være sikker på at det er han da, og at han ikke har stjelt bilde av den b-kjendisen... prate med han på webcam/msn og etterhvert telefon... har han sett bilder av deg der du ser mer normal ut? B-kjendiser er jo egentlig ikke kjendiser, de er like normale som du og jeg 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 14. mars 2011 Skrevet 14. mars 2011 Du sier at du fant ut at han er B-kjendis etter nærmere sjekk. Så det var med andre ord du som googlet ham, ikke han som skrøt? Jeg ville ikke vært redd for å møte ham. Han kan være en jordnær og ok type selv om han er kjendis. Kanskje vil han ha noen som liker ham for den han er, og ikke noen av fansen som bare vil sole seg i glansen. Til og med A-kjendiser kan ende opp med en "normal" person. Så møt ham, uten hverken fordommer eller for høye forventninger. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 14. mars 2011 Skrevet 14. mars 2011 Sånn rent bortsett fra at jeg har en del fordommer mot de som stiller i realityserier à la Paradise (nå vet jeg ikke hva slags serie det var snakk om her), ser jeg ikke helt problemet. Det er ikke nødvendigvis slik at de "vasser" i seriøse dametilbud selv om de har vært på TV, kanskje snarere tvert i mot? Forøvrig virker jo du ganske fascinert av kjendisstatusen og det at han har vært med i et slikt show - får håpe du klarer å vurdere fyren uavhengig av dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.