Gå til innhold

seponeringen ser ut til å gå uten problemer!

Anbefalte innlegg

Sool1365380740
Skrevet

Har nå over tre uker seponert venlafaxin og tok min siste 75 mg i morgest. Har ikke merket annet enn litt svimmelhet disse ukene. Regner med at i morgen og dagene fremover kan bli litt verre i og med at jeg stanser helt. Er veldig nervøs for å få en reaksjon for at jeg har sluttet,men føler ikke disse medisinene hjelper meg. Jeg har mistanke om at medisinen gjør meg mer fjern. Føler at tiden raser avgårde uten at jeg får gjort noe som helst. Føler at jeg ikke er meg selv. At jeg er utenfor meg selv og observerer livet mitt. Vet ikke om dette er medisinen eller hva det kan være,men gjør et forsøk med å kutte så får jeg se. Noen andre som kan fortelle sin erfaring med venlafaxin? Syns det er vanskelig å være psykisk syk og ikke vite hvordan man skal bli bedre. Og ikke være sikker på hva som egentlig feiler meg heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...