Gjest Provideniya Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 Hvis du overtok en pasient hvor du ble i tvil om hvorvidt vilkårene for å ha førerkort var tilstede, hva hadde du gjort da? Jeg vet at eldre bilførere må fornye serfikatet etter noen år. hvordan stiller det seg til andre lidelser, feks nevrologiske ? Eller om pasienten til sammen har så mange lidelser/skavanker at vurderingsevnen til kan påvirket. Hvem kan bistå med å fastslå dette? 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 Jeg måtte kjøre opp en gang til i høst og fikk lappen forever. Det var aldri spørsmål om noe annet. Men jeg gjorde det samme for ca fem år siden og det var helt frivillig, jeg spurte om det sjøl og fikk tillatelse til å fortsette å kjøre. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. mars 2011 Skrevet 13. mars 2011 Da ville jeg: Konferert med kolleger, foretatt ytterligere undersøkelser, bedt om kjøreprøve hos en kompetent kjørelærer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.