Gå til innhold

Tungpustet/hjertebank

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de siste dagene vært tungpustet og har innmari hjertebank og et press i brystet.

Har ventolin som jeg bruker men det hjelper ingenting nå.

Skikkeig ubehagelig.

Hva kan dette komme av tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slike ting bør sjekkes av lege.

Har gjort det en gang før for ikke lenge siden, men da fikk jeg bare den ventolinen...

Skrevet

Fortsatt hodepine og stiv nakke?

Nei :)

candyqueen_83
Skrevet

Nei :)

Prikkene på leggene da? Kanskje det er en sammenheng der.

Skrevet

Har gjort det en gang før for ikke lenge siden, men da fikk jeg bare den ventolinen...

Du sier den ikke fungerer. Ventolin fungerer vel heller ikke på hjertebank? Det er på tide med en ny undersøkelse.

Skrevet

Prikkene på leggene da? Kanskje det er en sammenheng der.

De er der, men de er ikke like synlig nå..

Skrevet

Du sier den ikke fungerer. Ventolin fungerer vel heller ikke på hjertebank? Det er på tide med en ny undersøkelse.

Men hjertebank kommer vel i forbindelse med tungpustheten regner jeg med.. Får ringe i morgen å høre.. =)

Skrevet

Panikkangst?

Føler ikke jeg har panikk akkurat :P

Gjest tenker jeg
Skrevet

Men hjertebank kommer vel i forbindelse med tungpustheten regner jeg med.. Får ringe i morgen å høre.. =)

Få tatt hormonprøver, EKG og blodtrykk...

Skrevet

Det er trolig hjertebanken (hvis det betyr at hjertet slår fort eller urytmisk) som gjør at du føler deg tungpusten og at du får trykk i brystet. Det er mange grunner til at hjertet plutselig kan slå litt raskere/ujevnt og de fleste tilfeller er ufarlig. Men jeg ville fått det sjekket opp.

Skrevet

Det er trolig hjertebanken (hvis det betyr at hjertet slår fort eller urytmisk) som gjør at du føler deg tungpusten og at du får trykk i brystet. Det er mange grunner til at hjertet plutselig kan slå litt raskere/ujevnt og de fleste tilfeller er ufarlig. Men jeg ville fått det sjekket opp.

Jeg på en måte kjenner at pulsen/hjertet slår, og det er ubehagelig... Men greit å få det sjekket igjen ja...

Skrevet

Få tatt hormonprøver, EKG og blodtrykk...

Ja, det er kanskje greit å få sjekket...

Skrevet

Jeg på en måte kjenner at pulsen/hjertet slår, og det er ubehagelig... Men greit å få det sjekket igjen ja...

Ja ta deg en tur til legen å få tatt et EKG, få målt blodtrykk og ta gjerne stoffskifteprøver også som en annen har nevnt. Håper du finner ut av dette.

Skrevet

Ja ta deg en tur til legen å få tatt et EKG, få målt blodtrykk og ta gjerne stoffskifteprøver også som en annen har nevnt. Håper du finner ut av dette.

Sjekket stoffskiftet for et par uker sida, og det var helt fint..

Sier man at man skal sjekke EKG , når man ringer ?

Skrevet

Sjekket stoffskiftet for et par uker sida, og det var helt fint..

Sier man at man skal sjekke EKG , når man ringer ?

Si hva det gjelder når du ringer så tar du og de det derfra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...