Gå til innhold

Håper på å få se sommeren :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Aldri for sent å legge planer.

Jeg har ingen ferieplaner. Sparer feriepenger og feriedager og tar sommeren om vinteren. Langt mer behagelig. :)

Men jeg har planer om å sykle, løpe og rusle litt rundt i skauen med kameraet, og jeg ser fram til at snøen forsvinner.

Gjest Gåten

Aldri for sent å legge planer.

Jeg har ingen ferieplaner. Sparer feriepenger og feriedager og tar sommeren om vinteren. Langt mer behagelig. :)

Men jeg har planer om å sykle, løpe og rusle litt rundt i skauen med kameraet, og jeg ser fram til at snøen forsvinner.

Høres fint ut :)

Uff,ja lei av den snøen nå. Reiser du til syden?

Annonse

Gjest gledesdreper

Blir det sen vår da?

Gjør vel det. Tror vinteren gjør folk deprimert,er så lange vintere for tiden. De to siste årene..

Blir nok sein vår her i hvert fall (ikke så langt fra Fjærland). 98 cm våt, sammenpresset snø på flatmark.

Vi skal bygge hytte til sommeren. Ellers blir det vel noe jobbing, og besøk til mor.

Pga byggingen har vi ikke råd til noen langtur.

Gleder meg aller mest til neste sommer. Da skal vi være masse på øye vår i ny flott hytte :) Og da SKAL det være masse fint vær så vi kan bade og kose oss :)

Dessuten skal man selvsagt glede seg til sommer og ferie selv om man er ufør :)

Gjest Gåten

Vi skal bygge hytte til sommeren. Ellers blir det vel noe jobbing, og besøk til mor.

Pga byggingen har vi ikke råd til noen langtur.

Gleder meg aller mest til neste sommer. Da skal vi være masse på øye vår i ny flott hytte :) Og da SKAL det være masse fint vær så vi kan bade og kose oss :)

Dessuten skal man selvsagt glede seg til sommer og ferie selv om man er ufør :)

Så herlig med egen hytte :-)

Godt å ha noe å se frem til :)

Ja, jeg tror det er lurt å legge planer, så fremt vi er inneforstått med at alt kanskje ikke får som vi ønsker... Det er en lei realitet vi syke må venne oss til.

Selv gleder jeg meg masse til sommeren, ikke minst fordi klimaet er mer gunstig for min helse.

Gjest Gåten

Ja, jeg tror det er lurt å legge planer, så fremt vi er inneforstått med at alt kanskje ikke får som vi ønsker... Det er en lei realitet vi syke må venne oss til.

Selv gleder jeg meg masse til sommeren, ikke minst fordi klimaet er mer gunstig for min helse.

Ja,en vet jo aldri hvordan helsen er. Er derfor jeg ikke liker å legge planer,vet aldri om jeg er bra da. Sier alltid "Får se" hvis noen spør meg om ting frem i tid. For meg er det best å ta ting på sparket,gjør det og når jeg er bra.

Men sommeren er jo lang,håper på noen gode stunder da. Har endel gode minner fra somre ;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...