Gå til innhold

Si fra meg trygden?

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Burde jeg det?

Sier dette fordi det kanskje vil virke gunstig på selvfølelsen.

Vil få endel/litt mindre penger om jeg går på studielån, og da er jeg også avhengig av å få meg en jobb i sommer, noe jeg ikke helt vet om går... men likevel.

Tror det kan være sunt for meg.

Hva tror dere?

Gjest Sammukk
Skrevet

Ja det burde du, om du kan overleve uten.

marlenexxx27
Skrevet

Jeg synes du skal slutte å mase og mase og mase om de samme type tingene - hva du burde gjøre og hva som egentlig feiler deg, og hvem du egentlig er.

Ingen her på internett har peiling på disse tingene. Men du er åpenbart en evighetsmaskin som bare aldri vil slutte å stille disse spørsmålene. Det er som en skikkelig dårlig uvane. Hvorfor kan du ikke bare slutte?

Gjest Gåten
Skrevet

Tror det er urealistisk av deg å ville si fra deg trygden,tror ikke du kan gjøre det heller. De tror bare du er enda "galnere" da. Bare konsentrer deg om studiene,håper du når dine mål en gang :-)

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Jeg synes du skal slutte å mase og mase og mase om de samme type tingene - hva du burde gjøre og hva som egentlig feiler deg, og hvem du egentlig er.

Ingen her på internett har peiling på disse tingene. Men du er åpenbart en evighetsmaskin som bare aldri vil slutte å stille disse spørsmålene. Det er som en skikkelig dårlig uvane. Hvorfor kan du ikke bare slutte?

Jeg trodde dette forumet var til for å få råd jeg, men jeg er jo enig i at jeg spør om mye av det samme da, og ikke benytter meg av de rådene jeg får.

Skrevet

Hvis du er like ustabil i virkeligheten som du virker her inne er det en idiotisk tanke å si fra deg trygda. Det tror jeg du vet.

serenity777
Skrevet

Ja, si ifra deg trygden!!!! Jeg mener det seriøst! Så hvis du får ett sammenbrudd i sommer, kan du oppleve gleden av å gå på sosialen! Det er noe som kommer til å glede deg :):o)

Klem..

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Ja, si ifra deg trygden!!!! Jeg mener det seriøst! Så hvis du får ett sammenbrudd i sommer, kan du oppleve gleden av å gå på sosialen! Det er noe som kommer til å glede deg :):o)

Klem..

Hehe, det er sikkert moro ja... ;-)

serenity777
Skrevet

Hehe, det er sikkert moro ja... ;-)

Kjempegøy, grineete saksbehandlere, lave satser, kø, venting, leve på makaroni med ketsjup :D

Gjest profile
Skrevet

Du trenger ikke å si fra deg trygden på forhånd. Det er bare å få seg annen inntekt så mister du trygden. Så da kan du jo forsøke å få annen inntekt først og trenger ikke si "opp" trygden på forhånd før du vet hvordan det går.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...