Gjest SMIRnøff Skrevet 14. mars 2011 Skrevet 14. mars 2011 Burde jeg det? Sier dette fordi det kanskje vil virke gunstig på selvfølelsen. Vil få endel/litt mindre penger om jeg går på studielån, og da er jeg også avhengig av å få meg en jobb i sommer, noe jeg ikke helt vet om går... men likevel. Tror det kan være sunt for meg. Hva tror dere? 0 Siter
Gjest Sammukk Skrevet 14. mars 2011 Skrevet 14. mars 2011 Ja det burde du, om du kan overleve uten. 0 Siter
marlenexxx27 Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Jeg synes du skal slutte å mase og mase og mase om de samme type tingene - hva du burde gjøre og hva som egentlig feiler deg, og hvem du egentlig er. Ingen her på internett har peiling på disse tingene. Men du er åpenbart en evighetsmaskin som bare aldri vil slutte å stille disse spørsmålene. Det er som en skikkelig dårlig uvane. Hvorfor kan du ikke bare slutte? 0 Siter
Gjest Gåten Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Tror det er urealistisk av deg å ville si fra deg trygden,tror ikke du kan gjøre det heller. De tror bare du er enda "galnere" da. Bare konsentrer deg om studiene,håper du når dine mål en gang :-) 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Jeg synes du skal slutte å mase og mase og mase om de samme type tingene - hva du burde gjøre og hva som egentlig feiler deg, og hvem du egentlig er. Ingen her på internett har peiling på disse tingene. Men du er åpenbart en evighetsmaskin som bare aldri vil slutte å stille disse spørsmålene. Det er som en skikkelig dårlig uvane. Hvorfor kan du ikke bare slutte? Jeg trodde dette forumet var til for å få råd jeg, men jeg er jo enig i at jeg spør om mye av det samme da, og ikke benytter meg av de rådene jeg får. 0 Siter
tonie Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Hvis du er like ustabil i virkeligheten som du virker her inne er det en idiotisk tanke å si fra deg trygda. Det tror jeg du vet. 0 Siter
serenity777 Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Ja, si ifra deg trygden!!!! Jeg mener det seriøst! Så hvis du får ett sammenbrudd i sommer, kan du oppleve gleden av å gå på sosialen! Det er noe som kommer til å glede deg ) Klem.. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Ja, si ifra deg trygden!!!! Jeg mener det seriøst! Så hvis du får ett sammenbrudd i sommer, kan du oppleve gleden av å gå på sosialen! Det er noe som kommer til å glede deg ) Klem.. Hehe, det er sikkert moro ja... ;-) 0 Siter
serenity777 Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Hehe, det er sikkert moro ja... ;-) Kjempegøy, grineete saksbehandlere, lave satser, kø, venting, leve på makaroni med ketsjup 0 Siter
Gjest profile Skrevet 16. mars 2011 Skrevet 16. mars 2011 Du trenger ikke å si fra deg trygden på forhånd. Det er bare å få seg annen inntekt så mister du trygden. Så da kan du jo forsøke å få annen inntekt først og trenger ikke si "opp" trygden på forhånd før du vet hvordan det går. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.