Gå til innhold

Giroer uten kronebeløp

Anbefalte innlegg

Gjest Føler meg litt lurt

Jeg bestile cder via nettet og fikk den ene i posten sammen med en giro. Det stod ingenting i kronefeltet, ergo tolket jeg dette som kroner 0. Jeg gikk da utifra at jeg hadde betalt med visa da jeg bestilte eller at de sendte giro med neste levering, siden de ikke hadde den ene cden på lager og skulle sende den senere. Men nå fikk jeg purring i posten slik at den skulle tydeligvis vært betalt. Dette er første gangen jeg har fått den slags giroer, slik at jeg føler at jeg ble lurt på grunn av dette.(prøvde å klage men ble ikke hørt) Hadde det stått et kronebeløp, så hadde det ikke blitt purring og 60 ekstra kroner å betale. Jeg har jo sett Redd Barna osv gjør det på denne måten når man kan velge selv hva man betale, men ikke på denne måten. Det skal også sies at beløpet jeg skulle betale stod et annet sted, men jeg så bare på girodelen. Jeg synes dette er lureri, for hadde beløpet stått i kronefeltet på giroen så hadde jeg ikke fått purring, for da hadde den vært betalt. Flere andre som har latt seg lure av denne "nye"måten å sende ut fakturaer på?. Eller er det bare jeg som er fryktelig dum?. (jeg scorer riktignok over snittet på iq-tester)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/361907-giroer-uten-kronebel%C3%B8p/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da regner jeg med at dette var fra CDON.com - de sender nemlig med giroer uten tall i beløpsfeltet. Summen du skal betale står lenger oppe på arket.

Jeg tror nok ikke du kommer så langt med å klage, fordi dette er måten de gjør det på - og jeg regner med at mange har skjønt hvordan denne fakturaen fungerer?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...