Gå til innhold

Ferietur på vent ...

Anbefalte innlegg

Ja, guri altså! Vi er i Spania i øyeblikket, og har låst oss inne i kjelleren på hotellet i frykt for jordskjelv og stråling. Jeg skriver dette fra en batteridrevet laptop og vi sitter alle under et bord. Her skal vi sitte i flere dager før vi risikerer livet på å komme oss til flyplassen. Vi har hamstret vann og mat, så vi står han av.

Hvilke tiltak har du gjort i hjemmet ditt i Norge? Jeg regner med at alle holdes hjemme? Har dere nok mat?

Endelig noen som forstår meg. Jeg har holdt meg mest mulig inne i det siste grunnet dette. Og jeg forutså hendelsen, så jeg holdt meg inne i et par uker før dette skjedde også. For sikkerhets skyld.

Ta vare på dere selv i kjelleren! Husk at solen er der oppe et sted og venter på dere. Og husk at dere har alltid hverandre. Og alle minnene.

Fortsetter under...

Gjest Kayia

Vi har ikke planer om å reise til Midt-Østen, men hadde vi hatt det, ville jeg vært betenkt, pga de politiske urolighetene som er nå (Tunisia, Libya, Egypt, osv).

Må legge til at jeg ikke kjenner disse landene i det hele tatt, bortsett fra det jeg har lest i media nå i vinter.

Et siste punkt er at vi er bortimot totalt uerfarne med å reise, så når vi en sjelden gang reiser, er det til et "safet" (og sikkert kjedelig) reisemål for mange av dere som har reist mye.

Skjønner. Jeg tenker ikke på Egypt, Libya og Tunisa som Midt-Østen, men ville også vært betenkt på å reise til Nord- Afrika nå. Grunnen til at jeg spurte er at jeg selv planlegger en reise til Midt-Østen skjønner du, og tenker på det som like ufarlig som Sør-Frankrike :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...