ShitDiddelyDo Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Her er altså et bilde av dagens unge voldsmenn. http://www.nettavisen.no/nyheter/article3110541.ece Da jeg var ung (huff, nå høres jeg gammel ut ...) forsøkte de i hvert fall å se tøffe ut. Tidene har forandret seg. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Her trengs det imagebygging. Kanskje hun kan lære noe av Remi Hoff 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. mars 2011 Forfatter Skrevet 15. mars 2011 Her trengs det imagebygging. Kanskje hun kan lære noe av Remi Hoff Hehe, nettopp. 0 Siter
....AV Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Det er ikke bilde av voldsmenn, men derimot av voldsofrene. 0 Siter
Gjest Gåten Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 De er ofre vet du,da vil de se uskyldige ut *blinke blinke* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. mars 2011 Forfatter Skrevet 15. mars 2011 Det er ikke bilde av voldsmenn, men derimot av voldsofrene. Under bildet: ''BA OM UNNSKYLDNING: Den ene kvinnen (18) som overfalt Sandra Isaksen (t.v.) og Katrine Johansen (t.h) har inrømmet episoden. Etter rettssaken mandag kom jenta bort og beklaget seg. Foto: Jarle Pedersen ( Telemarksavisa )'' Å faen. Tidlig på morran for meg. Jeg trengte visst å lese egen quote for å forstå hvor feil jeg tok, men grunnet kommabruk kan den der misforstås. Men det er i det minste godt jeg tok feil. Da har kanskje ikke verden gått helt av skaftet likevel, og voldsmenn ser fortsatt ut som Eckbos karakter i flyflys post. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Her trengs det imagebygging. Kanskje hun kan lære noe av Remi Hoff Fantastisk gjensyn ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.