Gjest AAP og litt jobb Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Har i dag APP fra NAV. Her er situasjonen nå: Jobbet tidligere 80% og tjente 252.000 i året i 80% stilling. Gikk over på full AAP med ca 66% lønn + litt barnetillegg. Får nå utbetalt 7200,- hver 14.dag fra NAV, før skatt. Jeg skal nå prøve meg i 50% jobb igjen. Hva vil det si at jeg kommer til og tjene da, i mnd? Noen som er gode på slike utregninger og kan hjelpe meg? Og er det slik at jeg da kan jobbe 50% og ha AAP 50% tro? Da blir det jo 100% stilling til sammen, selv om jeg i utgangspunktet bare hadde 80% på min jobb. Huff, dette er sååå innviklet, men det er veldig viktig og vite hva jeg ev kommer til og tjene fremover, det er hrdt med trygd, det er LITE penger inn. Og jeg håper så inderlig at jeg kommer til og klare 50% jobb!!! Tusen takk på forhånd for all hjelp som ev kommer;) 0 Siter
Shadow 650 Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 50% stilling gir 13125 pr mnd - før skatt. Hvordan det er med AAP, aner eg ikke. Håper det ordner seg for deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.