Gå til innhold

NHD,håper du har tid se hit litt!

Anbefalte innlegg

Sool1365380740
Skrevet

Har nå trappet ned venlafaxin på en tre ukers periode,har nå andre dagen helt uten og nå er jeg DÅRLIG! Forferdelig svimmel og rar (i tillegg til skikkeli forkjøla som ikke gjør saken bedre) Hva gjør jeg nå? Vil dette vedvare? Har en liten som jeg skal ta vare på hær og kjenner jeg er irritabel og aggresiv,og kjenner jeg ikke har helt kontroll over irritasjonen. Føler meg sint og irritert. Burde jeg ta en 75 mg venlafaxin? Vil jo slutte! Er det bare å holde ut,eller er det farlig for meg? Vil det kanskje hjelpe ta en sobril? Føler meg helt ute,har gått så fint å seponere,men nå fullstendig uten sa det visst stopp. Hva kan jeg forvente? Er det bare å holde ut eller hva anbefaler du meg å gjøre? Håper på snarlig svar. På forhånd tusen takk!

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Som alltid anbefaler jeg nedtrapping over 3 mnd med 25% per måned.

Ja, jeg synes du skal bruke 75 mg i noe lengre tid. Det finnes også kapsel på 37,5 mg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...