Gjest SMIRnøff Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Var på butikken, og da var det en jente som kikket lenge på meg og smilte skikkelig. Jeg snudde meg, automatisk, fordi jeg trodde det var noen bak meg hun smilte til. Men det så det ikke ut til at det var. Men så gjorde hun det igjen! Hva betyr dette? Finnes det virkelig jenter som liker hvordan jeg ser ut? Eller var det noe annet? 0 Siter
Gjest Gåten Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Jeg ser mange folk som smiler til hverandre,til meg og. Er det ikke hyggelig? Blir litt glad jeg da,et smil betyr mye :-) 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Jeg ser mange folk som smiler til hverandre,til meg og. Er det ikke hyggelig? Blir litt glad jeg da,et smil betyr mye :-) Ja, det gjør det. :-) 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Det kunne vært meg du møtte, og smilet ville i såfall ikke hatt noen betydning ut over å dele et vennlig smil Jeg smiler ofte til de jeg veksler et vennlig blikk med, uavhengig av om personen er søt, tynn, tykk, lang, kort, ung eller gammel. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Det kunne vært meg du møtte, og smilet ville i såfall ikke hatt noen betydning ut over å dele et vennlig smil Jeg smiler ofte til de jeg veksler et vennlig blikk med, uavhengig av om personen er søt, tynn, tykk, lang, kort, ung eller gammel. Det var sikkert sånn ja. :-) Ensomme gutter er jo innbilske... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Det kan jo være at hun nettopp hadde sett Life of Brian og at smilet hadde hengt seg opp? Vi lærte det der da vi var små. I hvert fall lærte jeg det: Du må ikke gjøre sånne grimaser, shiten, du kan bli sånn! Kanskje hun var et eksempel på at man faktisk kan bli sånn. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Det kan jo være at hun nettopp hadde sett Life of Brian og at smilet hadde hengt seg opp? Vi lærte det der da vi var små. I hvert fall lærte jeg det: Du må ikke gjøre sånne grimaser, shiten, du kan bli sånn! Kanskje hun var et eksempel på at man faktisk kan bli sånn. Hehe, skulle gjerne smilt tilbake jeg, da, men det får jeg ikke til... lurer jo på hva slags onde hensikter de har... huff. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Hehe, skulle gjerne smilt tilbake jeg, da, men det får jeg ikke til... lurer jo på hva slags onde hensikter de har... huff. Jeg tror man skal være forsiktig med å smile til tilfeldige forbipasserende i Norge. Folk tror jo du er gal hvis du gjør det. Så her er vi på linje. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Det var sikkert sånn ja. :-) Ensomme gutter er jo innbilske... Betyr nok bare at du så hyggelig ut 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Det kan jo være at hun nettopp hadde sett Life of Brian og at smilet hadde hengt seg opp? Vi lærte det der da vi var små. I hvert fall lærte jeg det: Du må ikke gjøre sånne grimaser, shiten, du kan bli sånn! Kanskje hun var et eksempel på at man faktisk kan bli sånn. ''Kanskje hun var et eksempel på at man faktisk kan bli sånn. :o'' Haha, godt forslag 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Betyr nok bare at du så hyggelig ut Det er vel ikke så ille? :-) 0 Siter
Gjest Gåten Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Jeg tror man skal være forsiktig med å smile til tilfeldige forbipasserende i Norge. Folk tror jo du er gal hvis du gjør det. Så her er vi på linje. ''Folk tror jo du er gal hvis du gjør det.'' Folk tror du er hyggelig hvis du gjør det :-) 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Det er vel ikke så ille? :-) Not bad at all 0 Siter
Angustia Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Hehe, skulle gjerne smilt tilbake jeg, da, men det får jeg ikke til... lurer jo på hva slags onde hensikter de har... huff. ''Hehe, skulle gjerne smilt tilbake jeg, da, men det får jeg ikke til... lurer jo på hva slags onde hensikter de har... huff.'' Hvorfor i all verden skulle denne jenta, uansett om det var en butikkansatt eller en kunde, ha onde hensikter med å smile ekte (regner med at det er det du meiner med "skikkelig") til deg, og det to ganger? Nei, ta det til deg, du - og neste gang smiler du tilbake! Hva er det verste som kan skje? Det føles nok verre å gi andre et stort smil og få null respons tilbake... Et oppriktig smil er bare positivt, og åpne, smilende mennesker har nok lettere for å utvide nettverket sitt. Har inntrykk av at du ofte føler deg ensom og uglesett, hvorfor ikke bruke et gjensidig smil som en døråpner til andre mennesker? Lykke til og SMIL tilbake :-) 0 Siter
cathlin Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Det betyr at hun har lyst til å gifte seg med deg. Smilte du tilbake? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Det betyr at hun har lyst til å gifte seg med deg. Smilte du tilbake? Whohoo! :-) Nei. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 ''Hehe, skulle gjerne smilt tilbake jeg, da, men det får jeg ikke til... lurer jo på hva slags onde hensikter de har... huff.'' Hvorfor i all verden skulle denne jenta, uansett om det var en butikkansatt eller en kunde, ha onde hensikter med å smile ekte (regner med at det er det du meiner med "skikkelig") til deg, og det to ganger? Nei, ta det til deg, du - og neste gang smiler du tilbake! Hva er det verste som kan skje? Det føles nok verre å gi andre et stort smil og få null respons tilbake... Et oppriktig smil er bare positivt, og åpne, smilende mennesker har nok lettere for å utvide nettverket sitt. Har inntrykk av at du ofte føler deg ensom og uglesett, hvorfor ikke bruke et gjensidig smil som en døråpner til andre mennesker? Lykke til og SMIL tilbake :-) Får prøve neste gang da! :-) 0 Siter
cathlin Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Whohoo! :-) Nei. Da slapp du unna denne gangen. Men du må passe deg. 0 Siter
Angustia Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Får prøve neste gang da! :-) ''Får prøve neste gang da! :-)'' Flott, og jeg forventer en rapport etterpå, altså :-) 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Da slapp du unna denne gangen. Men du må passe deg. Ja veit. Et mannebein som meg bør gjemme meg inne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.