Gå til innhold

En ny religion er på vei til å vokse seg frem

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Nå er jeg åpen for at både Monsen og Martha har rett, men jeg er også åpen for muligheten til at du kan bli litt tullerusk (søkende ville nok andre kalt det) når du løper rundt i skauen alene spesielt lenge. Det er til og med mulig dette kan forklares rent fysisk med snevert kosthold.

Vi snakker også her om en mann som snakker engelsk til canadisk bjørn. Alle vet at canadisk bjørn snakker fransk.

Annonse

Ny religion? Neppe... Troen på at de døde følger med oss, eller at vi har hjelpere er eldgammel. Dessuten finnes spiritisme, som kan klassifiseres som en religion hvor man kontakter de døde, og det er heller ikke noe nytt...

Gjest SMIRnøff

Ny religion? Neppe... Troen på at de døde følger med oss, eller at vi har hjelpere er eldgammel. Dessuten finnes spiritisme, som kan klassifiseres som en religion hvor man kontakter de døde, og det er heller ikke noe nytt...

Det er ingen egen religion, men er endel av mystikk-tradisjoner innenfor de fleste religioner, tror jeg...

Disse historiene er ikke noe nytt, men flere og flere folk tør endelig å åpne seg. Åpenhet rundt dette og mye annet er riktig for vår tid, opplysningens tid.

Hvorfor skjule noe som betyr så mye for den enkelte? Bra at de "åpner skapet" synes jeg. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...