Tonette Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Jeg tror vi får høre mange liknende historier fremover, da folk ikke er så redd for å fortelle om sine opplevelser lenger. http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10082819 0 Siter
nitty-gritty Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Ja, det er akkurat hva verden trenger... En ny religion *sukk* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Nå er jeg åpen for at både Monsen og Martha har rett, men jeg er også åpen for muligheten til at du kan bli litt tullerusk (søkende ville nok andre kalt det) når du løper rundt i skauen alene spesielt lenge. Det er til og med mulig dette kan forklares rent fysisk med snevert kosthold. Vi snakker også her om en mann som snakker engelsk til canadisk bjørn. Alle vet at canadisk bjørn snakker fransk. 0 Siter
Ifa-pastillen Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Ja, noen blir skrullete av å bo ute i bushen for lenge om gangen. 0 Siter
Gjest Gåten Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 En ny verdensrelgion på vei! Halleluja :-) 0 Siter
tonie Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Jeg har nok også levd før. Jeg må ha hatt noen skikkelig dårlige opplevelser med menn, for jeg liker bare noen få av dem i dag. Jeg liker Lars Monsen da:) 0 Siter
Bookworm Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Ny religion? Neppe... Troen på at de døde følger med oss, eller at vi har hjelpere er eldgammel. Dessuten finnes spiritisme, som kan klassifiseres som en religion hvor man kontakter de døde, og det er heller ikke noe nytt... 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Ny religion? Neppe... Troen på at de døde følger med oss, eller at vi har hjelpere er eldgammel. Dessuten finnes spiritisme, som kan klassifiseres som en religion hvor man kontakter de døde, og det er heller ikke noe nytt... Det er ingen egen religion, men er endel av mystikk-tradisjoner innenfor de fleste religioner, tror jeg... 0 Siter
Bookworm Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Det er ingen egen religion, men er endel av mystikk-tradisjoner innenfor de fleste religioner, tror jeg... Tro, religion, whatever - kjært barn har mange navn:-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Disse historiene er ikke noe nytt, men flere og flere folk tør endelig å åpne seg. Åpenhet rundt dette og mye annet er riktig for vår tid, opplysningens tid. Hvorfor skjule noe som betyr så mye for den enkelte? Bra at de "åpner skapet" synes jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.