Merlenoir Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Er redd, klarer ikke slappe av. Er redd for at alt skal bli slik det var i mine relasjoner. Og jo reddere jeg blir, dess mer (tror jeg?) jeg kjenner igjen. Jeg er redd, for sist ble jeg veldig dårlig. REDD! Hvordan bryte dette? Jeg får det ikke til! 0 Siter
Gjest Zyprexus Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Går du til noe behandling? Isåfall kan du huske noe fra der om hva du skal gjøre når du får det sånn? Det viktigeste med alle psykiske sykdommer er å få bort tankene, få noe annet å tenke på! 0 Siter
Merlenoir Skrevet 15. mars 2011 Forfatter Skrevet 15. mars 2011 Går du til noe behandling? Isåfall kan du huske noe fra der om hva du skal gjøre når du får det sånn? Det viktigeste med alle psykiske sykdommer er å få bort tankene, få noe annet å tenke på! Ja, går i behandling, har gjort det i 25 år, blir jo aldri bedre denne dritten. Tror ikke jeg kan lære Små ting blir kjempestore for meg, en liten prosenttanke i feil retning kan velte alt sammen. Hater det! 0 Siter
Olav Femte Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Ja, går i behandling, har gjort det i 25 år, blir jo aldri bedre denne dritten. Tror ikke jeg kan lære Små ting blir kjempestore for meg, en liten prosenttanke i feil retning kan velte alt sammen. Hater det! Å være redd/angst er og kan være lammende... Jeg ville oppsøke en psykriater - du får en rekvisisjon hos din allmennlege...legg fram alle ting ang. dette...det er viktig! Lykke til ! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.