Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er redd, klarer ikke slappe av. Er redd for at alt skal bli slik det var i mine relasjoner. Og jo reddere jeg blir, dess mer (tror jeg?) jeg kjenner igjen. Jeg er redd, for sist ble jeg veldig dårlig. REDD!

Hvordan bryte dette? Jeg får det ikke til!

Gjest Zyprexus
Skrevet

Går du til noe behandling? Isåfall kan du huske noe fra der om hva du skal gjøre når du får det sånn?

Det viktigeste med alle psykiske sykdommer er å få bort tankene, få noe annet å tenke på!

Skrevet

Går du til noe behandling? Isåfall kan du huske noe fra der om hva du skal gjøre når du får det sånn?

Det viktigeste med alle psykiske sykdommer er å få bort tankene, få noe annet å tenke på!

Ja, går i behandling, har gjort det i 25 år, blir jo aldri bedre denne dritten.

Tror ikke jeg kan lære :(

Små ting blir kjempestore for meg, en liten prosenttanke i feil retning kan velte alt sammen.

Hater det!

Skrevet

Ja, går i behandling, har gjort det i 25 år, blir jo aldri bedre denne dritten.

Tror ikke jeg kan lære :(

Små ting blir kjempestore for meg, en liten prosenttanke i feil retning kan velte alt sammen.

Hater det!

Å være redd/angst er og kan være lammende...

Jeg ville oppsøke en psykriater - du får en rekvisisjon hos din allmennlege...legg fram alle ting ang. dette...det er viktig!

Lykke til !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...