Gjest SMIRnøff Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Er det vanlig at man ofte syns ens studier er tunge og kjedelige? Betyr det at man egentlig burde gjøre noe annet? 0 Siter
Gjest Gåten Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Har inntrykk av at alle studenter har slike perioder,de sliter med det. Hvis jeg skulle studert ville jeg ha lest om noe som fenget,noe jeg fant spennende. Drømmer om det. Få en jobb jeg virkelig liker,da ville livet blitt komplett 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Har inntrykk av at alle studenter har slike perioder,de sliter med det. Hvis jeg skulle studert ville jeg ha lest om noe som fenget,noe jeg fant spennende. Drømmer om det. Få en jobb jeg virkelig liker,da ville livet blitt komplett Jeg syns jo det er interessant da, men det er tungt... Er så trøtt... at jeg heller ville ligget i senga, faktisk. Huff. Nei jeg får ta meg sammen. 0 Siter
nitty-gritty Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Jeg syns jo det er interessant da, men det er tungt... Er så trøtt... at jeg heller ville ligget i senga, faktisk. Huff. Nei jeg får ta meg sammen. ''Er så trøtt... at jeg heller ville ligget i senga, faktisk.'' Slik har jeg det også i dag, så jeg løste det ved å legge meg i senga og studere Ligger på magen og leser. Et kompromiss mellom id og ego, med andre ord 0 Siter
Gjest Gåten Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Jeg syns jo det er interessant da, men det er tungt... Er så trøtt... at jeg heller ville ligget i senga, faktisk. Huff. Nei jeg får ta meg sammen. Tror alle studenter sliter iblant,sikkert enda tyngre for deg som sliter fra før. Håper du får "gnisten" tilbake snart 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 ''Er det vanlig at man ofte syns ens studier er tunge og kjedelige?'' Ja, det tror jeg er temmelig vanlig. Mange av de artigste og mest varierte jobbene kan man få etter de "kjedeligste" studiene. ''Betyr det at man egentlig burde gjøre noe annet? '' Nei, i hvertfall ikke nødvendigvis. 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 ''Er det vanlig at man ofte syns ens studier er tunge og kjedelige?'' Ja, det tror jeg er temmelig vanlig. Mange av de artigste og mest varierte jobbene kan man få etter de "kjedeligste" studiene. ''Betyr det at man egentlig burde gjøre noe annet? '' Nei, i hvertfall ikke nødvendigvis. Bra det, da. :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 16. mars 2011 Skrevet 16. mars 2011 Det er helt vanlig. Er på slutten av et 3-årig studium nå, og det har vært mange ganger jeg både har kjedet meg og syntes det var tungt og vanskelig. Men, jeg tror absolutt jeg har valgt riktig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.