Gå til innhold

Jeg kjenner 5 uføretrygdede.

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner minst 5 uføretrygdede. Og alle sliter, og alle er syke. De har vært syke lenge. De kan ikke jobbe. De er for dårlige til det.

Faen ta dem.

Faen ta Norge.

Og naboene mine. Jeg kjenner dem ikke. Men jeg har spurt om å få låne en drill av noen av dem. Og det fikk jeg. Jeg har også sagt hei til dem i oppgangen.

Helvette.

De har pene klær på seg. Jeg tror de har bra jobber. Noen abonnerer på finansavisa.

Satan,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/361933-jeg-kjenner-5-uf%C3%B8retrygdede/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

De har sikkert sånne fake diagnoser som ME eller fibromyalgi også. Eller er late fordi de ikke orker å gå på jobb for de ligger og tenker om natta og kan skylde på det psykiske.

Man må for guds skyld ikke tenke om natta. Dorthe, skjerpings.

Du må ha høye tanker om deg selv når du sammenligner deg med herlige cathlin. Det er ikke en helt ubetydelig forskjell på dere. Cathlin er morsom.

Kan vi vær så snill fokusere på finansavisa nå? Hvem skal ta tak i denne situasjonen? Jeg blir gal.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...