Gå til innhold

Jeg kjenner 5 uføretrygdede.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner minst 5 uføretrygdede. Og alle sliter, og alle er syke. De har vært syke lenge. De kan ikke jobbe. De er for dårlige til det.

Faen ta dem.

Faen ta Norge.

Og naboene mine. Jeg kjenner dem ikke. Men jeg har spurt om å få låne en drill av noen av dem. Og det fikk jeg. Jeg har også sagt hei til dem i oppgangen.

Helvette.

De har pene klær på seg. Jeg tror de har bra jobber. Noen abonnerer på finansavisa.

Satan,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja...få det ut! ;)

Snille naboer som låner deg drill da. :)

Skrevet

Poenget er??

Jeg føler at det er finansavisa. Den er rosa. Jeg fatter det ikke. Og det er skikkelig irriterende å se den hver dag.

Skrevet

Ja...få det ut! ;)

Snille naboer som låner deg drill da. :)

Det er så utrolig kjipt gjort av dem. De har drill.

Skrevet

Du er DOLs kvinnelige svar på nick! Jeg liker deg bedre og bedre!

Skrevet

De har sikkert sånne fake diagnoser som ME eller fibromyalgi også. Eller er late fordi de ikke orker å gå på jobb for de ligger og tenker om natta og kan skylde på det psykiske.

Skrevet

Nå må du spare på laptop-batteriet ditt. Ingen vet hvor lenge dette kommer til å vare.

Gjest ¨Selvskryt
Skrevet

Du må ha høye tanker om deg selv når du sammenligner deg med herlige cathlin. Det er ikke en helt ubetydelig forskjell på dere. Cathlin er morsom.

Skrevet

De har sikkert sånne fake diagnoser som ME eller fibromyalgi også. Eller er late fordi de ikke orker å gå på jobb for de ligger og tenker om natta og kan skylde på det psykiske.

Man må for guds skyld ikke tenke om natta. Dorthe, skjerpings.

Skrevet

Du må ha høye tanker om deg selv når du sammenligner deg med herlige cathlin. Det er ikke en helt ubetydelig forskjell på dere. Cathlin er morsom.

Kan vi vær så snill fokusere på finansavisa nå? Hvem skal ta tak i denne situasjonen? Jeg blir gal.

Gjest men jeg har ikke det riktige nicket til å bli anerkjent som deg, lol
Skrevet

Du er visst like morsom som meg, du! Jippi.

Gjest kjære, få deg et nick, så kan du skrive mer i meldingen og ikke i signaturfeltet
Skrevet

Du er visst like morsom som meg, du! Jippi.

.

Gjest men jeg har ikke det riktige nicket......
Skrevet

.

I like måte til deg! Ser du lider av samme problem...

Gjest Neida, det er meg, cathlin, jeg prøver bare å nå frem til deg.
Skrevet

I like måte til deg! Ser du lider av samme problem...

.

Skrevet

Man må for guds skyld ikke tenke om natta. Dorthe, skjerpings.

Man bør legge seg klokka 10 og ikke tenke stygge tanker ;o)

Gjest Ok, takk for at du prøver, Cathlin. Jeg skal skaffe meg et nick.. ;-)
Skrevet

.

.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg føler at det er finansavisa. Den er rosa. Jeg fatter det ikke. Og det er skikkelig irriterende å se den hver dag.

Finansavisen er ikke rosa, det er derimot DN, er det der problemet ligger? ;P

Gjest Gjør det. Du får plass til så mye mer i selve meldingsfeltet. Lykke til.
Skrevet

.

.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...