Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sjøstjerna

Ønsket vekt er 52 kg.

Men det er utopi. Etter flere barnefødsler har kroppen endret seg.

Er blitt litt lubben, og har snakket med lege Ser ut som om min forbrenning er preget av min alder (alder går oppover- og forbrenning nedover).

Jeg har siden jul trent/gått raske turer 5-7 timer pr uke. Kjenner midjen med mindre og kroppen fastere- men vekta er upåvirket.

Annonse

Ønsket vekt er 52 kg.

Er blitt litt lubben, og har snakket med lege Ser ut som om min forbrenning er preget av min alder (alder går oppover- og forbrenning nedover).

Jeg har siden jul trent/gått raske turer 5-7 timer pr uke. Kjenner midjen med mindre og kroppen fastere- men vekta er upåvirket.

Går det an å være lubben når man veier 52 kg?

Ønsket vekt er 52 kg.

Beklager jeg så feil. Litt sent nå.

ShitDiddelyDo

Men er man gift går det bra? ;-)

Det er korrekt. ;)

Jeg angra etter at jeg hadde postet den der. Skulle bare kødde litt med togli, men den ser jo ikke bra ut i det hele tatt. Spesielt ikke på et forum for folk som vil ned i vekt.

Jeg får unnskylde det med at jeg var trøtt.

Det er korrekt. ;)

Jeg angra etter at jeg hadde postet den der. Skulle bare kødde litt med togli, men den ser jo ikke bra ut i det hele tatt. Spesielt ikke på et forum for folk som vil ned i vekt.

*setter over kaffen til SDD* ;-)

Annonse

Gjest togli

Håper vekta er en annen, ja. Du som er singel og greier kan ikke gå rundt og veie det samme som meg. ;)

Heldigvis er det nå sånn at noen menn helst vil ha mye å ta i også - så det finnes mannfolk for oss alle ;)

Jeg er visst skapt sånn at hvis jeg blir over 60 kg så ser jeg gravid ut, og det hadda garantert gitt folk noe å snakke om :P

Gjest togli

Det er korrekt. ;)

Hehe, jeg måtte innom tråden her nå for å se hvor mye kjeft du hadde fått, men det ser bra ut så langt :P

Hehe, jeg måtte innom tråden her nå for å se hvor mye kjeft du hadde fått, men det ser bra ut så langt :P

Jeg tror han slipper litt lett, ingen som orker å kjefte altfor mye på en av de få mennene som er her inne...*s*

Eller mer seriøst, han tok seg jo veldig godt inn i neste kommentar:-)

Jeg tror han slipper litt lett, ingen som orker å kjefte altfor mye på en av de få mennene som er her inne...*s*

Eller mer seriøst, han tok seg jo veldig godt inn i neste kommentar:-)

Gutta slipper unna med litt mer, hehe. Men enig med deg, han tok seg VELDIG godt inn igjen:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...