Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Drikke mye vann, kutte ut sukker, korn og poteter. Og det meste med stivelse.

Ja, jeg har også hørt at det ikke er bra med mat med stivelse. Har du merket forandring etter at du reduserte det? Jeg spiser mindre brød nå og drikker mindre melk. Håper det gir utslag på vekta.

Annonse

For noen år siden gikk jeg 1 time hver dag, og var veldig bevisst på hva jeg puttet i munnen, samt mye vann!

Alle kiloene har kommet på igjen, så fra nyttår bestemte jeg meg for å endre litt på hverdagen min..

Jeg drikke ikke så mye vann nå.. men burde gjøre det.

Spiser lite og ofte (hver 3. time), og prøver å ikke snope i uka.

Spinning en gang pr. uke, rockering og tur med hunden hver dag.

Jeg veide meg ikke før jeg startet, men merker god forskjell nå. Mindre flesk på sidene og litt strammere..

Jeg har nå 5 kg igjen til "målet" på 68 kg. (er 168 høy), så får vi se.. Stresser ikke mer med slankekur, men tenker gjennom hverdagsinntaket og trening.. SKal jeg holde vekten, må dette være en livsstil jeg må ha resten av livet, bortimot ;o))

candyqueen_83

Ja, jeg har også hørt at det ikke er bra med mat med stivelse. Har du merket forandring etter at du reduserte det? Jeg spiser mindre brød nå og drikker mindre melk. Håper det gir utslag på vekta.

Jeg har jo gått ned noen kg, ca 8. Og ellers er jeg ikke oppblåst i magen lenger, og det er utrolig deilig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...