tonie Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Den ene gullfisken vår har plutselig begynt å svømme oppned store deler av dagen. Han snur seg bare når det kommer mat. Hmmm....? 0 Siter
Gjest Fizz Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 http://wiki.answers.com/Q/Why_do_fish_swim_upside_down 0 Siter
ekte nick Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Å, jeg som trodde av overskriften at du snakket om noe helt annet, he he.... 0 Siter
tonie Skrevet 15. mars 2011 Forfatter Skrevet 15. mars 2011 http://wiki.answers.com/Q/Why_do_fish_swim_upside_down Uh, det der hørtes ikke helt bra ut. Må få tak i en bolle han kan være i, og få testet vannkvaliteten. De andre er friske og fine, heldigvis. Takk for link:) 0 Siter
tonie Skrevet 15. mars 2011 Forfatter Skrevet 15. mars 2011 Å, jeg som trodde av overskriften at du snakket om noe helt annet, he he.... 0 Siter
Gjest GA Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Høres ut som Lillejumbo har litt trøbbel ja... Pass på så han ikke tar en "doffen" 0 Siter
Gjest litt galgenhumor i kvardagen... Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 ''Å, jeg som trodde av overskriften at du snakket om noe helt annet, he he....'' Syntes du virkelig at_det_ var morsomt, tonie? Lurer på hva som rører seg i hodet på voksne folk som ler av tisse og underbukse-vitser. Barnslig og umorsomt, synes jeg. For ikke å snakke om umodent. 0 Siter
Gjest pointless Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 ''Å, jeg som trodde av overskriften at du snakket om noe helt annet, he he....'' Syntes du virkelig at_det_ var morsomt, tonie? Lurer på hva som rører seg i hodet på voksne folk som ler av tisse og underbukse-vitser. Barnslig og umorsomt, synes jeg. For ikke å snakke om umodent. Enig. 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Doffen er dau, han dør nok om et par uker, jeg har ikke hatt gullfisk etter den episoden. 0 Siter
tonie Skrevet 15. mars 2011 Forfatter Skrevet 15. mars 2011 Høres ut som Lillejumbo har litt trøbbel ja... Pass på så han ikke tar en "doffen" Jeg tror jeg skal stikke innom dyrebutikken og lete etter en dobbeltgjenger. Jeg kan gjemme ham i et norgesglass i bokhylla, og smette ham ned i smug hvis det går gærne veien her. Husker Doffen. Måtte fred være med ham. 0 Siter
tonie Skrevet 15. mars 2011 Forfatter Skrevet 15. mars 2011 ''Å, jeg som trodde av overskriften at du snakket om noe helt annet, he he....'' Syntes du virkelig at_det_ var morsomt, tonie? Lurer på hva som rører seg i hodet på voksne folk som ler av tisse og underbukse-vitser. Barnslig og umorsomt, synes jeg. For ikke å snakke om umodent. Ja, der har du meg. Jeg er en enkel sjel, men jeg er ganske snill. 0 Siter
tonie Skrevet 15. mars 2011 Forfatter Skrevet 15. mars 2011 Doffen er dau, han dør nok om et par uker, jeg har ikke hatt gullfisk etter den episoden. Det forstår jeg godt, Dorthe. Sånt setter dype spor. 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Ja, der har du meg. Jeg er en enkel sjel, men jeg er ganske snill. Du og jeg og NHD ) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 16. mars 2011 Skrevet 16. mars 2011 Jeg aner ikke. Kan ingenting om gullfisker. Men, jeg må si jeg ikke helt klarer å la være å humre litt av bildet som havnet i hodet mitt. Beklager 0 Siter
Mandolaika Skrevet 16. mars 2011 Skrevet 16. mars 2011 Jeg aner ikke. Kan ingenting om gullfisker. Men, jeg må si jeg ikke helt klarer å la være å humre litt av bildet som havnet i hodet mitt. Beklager ''Jeg aner ikke. Kan ingenting om gullfisker. Men, jeg må si jeg ikke helt klarer å la være å humre litt av bildet som havnet i hodet mitt. Beklager :('' Du tenkte det å ligge "på rygg hele dagen" og reagere kun når man får mat? :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 16. mars 2011 Skrevet 16. mars 2011 ''Jeg aner ikke. Kan ingenting om gullfisker. Men, jeg må si jeg ikke helt klarer å la være å humre litt av bildet som havnet i hodet mitt. Beklager :('' Du tenkte det å ligge "på rygg hele dagen" og reagere kun når man får mat? :-) LOL! Ikke akkurat det (gjør det nå...). Men så for meg en fisk som svømmer opp ned hele dagen, og - vips - snur seg når det kommer mat. Det må jo se litt komisk ut 0 Siter
Gjest Melis35 Skrevet 16. mars 2011 Skrevet 16. mars 2011 Tror den er i ferd med å fise av dessverre....vi hadde to fisker som gjorde det samme å det var ikke veldig lenge etter så feis dem av begge to. 0 Siter
tonie Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Skrevet 16. mars 2011 Jeg aner ikke. Kan ingenting om gullfisker. Men, jeg må si jeg ikke helt klarer å la være å humre litt av bildet som havnet i hodet mitt. Beklager Hehe, jeg ser den:) 0 Siter
Mrs D Skrevet 16. mars 2011 Skrevet 16. mars 2011 Svømmeblæra er nok ødelagt, og da dauer doffen snart. 0 Siter
tonie Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Skrevet 16. mars 2011 Svømmeblæra er nok ødelagt, og da dauer doffen snart. Han henger med fortsatt, men han er like oppned som i går. Nå har jeg flyttet ham over i en egen bolle, og byttet ut endel av vannet. Her trengs nok både engler, bønner og tente lys! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.