Gå til innhold

Er lillejumbo syk eller bare rar?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest litt galgenhumor i kvardagen...

:)

''Å, jeg som trodde av overskriften at du snakket om noe helt annet, he he....''

Syntes du virkelig at_det_ var morsomt, tonie? Lurer på hva som rører seg i hodet på voksne folk som ler av tisse og underbukse-vitser.

Barnslig og umorsomt, synes jeg. For ikke å snakke om umodent.

Gjest pointless

''Å, jeg som trodde av overskriften at du snakket om noe helt annet, he he....''

Syntes du virkelig at_det_ var morsomt, tonie? Lurer på hva som rører seg i hodet på voksne folk som ler av tisse og underbukse-vitser.

Enig.

Høres ut som Lillejumbo har litt trøbbel ja...

Pass på så han ikke tar en "doffen"

Jeg tror jeg skal stikke innom dyrebutikken og lete etter en dobbeltgjenger. Jeg kan gjemme ham i et norgesglass i bokhylla, og smette ham ned i smug hvis det går gærne veien her.

Husker Doffen. Måtte fred være med ham.

Ja, der har du meg. Jeg er en enkel sjel, men jeg er ganske snill.

Annonse

Jeg aner ikke. Kan ingenting om gullfisker. Men, jeg må si jeg ikke helt klarer å la være å humre litt av bildet som havnet i hodet mitt. Beklager :(

''Jeg aner ikke. Kan ingenting om gullfisker. Men, jeg må si jeg ikke helt klarer å la være å humre litt av bildet som havnet i hodet mitt. Beklager :(''

Du tenkte det å ligge "på rygg hele dagen" og reagere kun når man får mat? :-)

''Jeg aner ikke. Kan ingenting om gullfisker. Men, jeg må si jeg ikke helt klarer å la være å humre litt av bildet som havnet i hodet mitt. Beklager :(''

Du tenkte det å ligge "på rygg hele dagen" og reagere kun når man får mat? :-)

LOL! Ikke akkurat det (gjør det nå...). Men så for meg en fisk som svømmer opp ned hele dagen, og - vips - snur seg når det kommer mat. Det må jo se litt komisk ut :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...