Gå til innhold

Er lillejumbo syk eller bare rar?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kayia

LOL! Ikke akkurat det (gjør det nå...). Men så for meg en fisk som svømmer opp ned hele dagen, og - vips - snur seg når det kommer mat. Det må jo se litt komisk ut :)

Jeg dro også på smilet, men da av overskriften som fikk meg til å tro at tonie hadde helt andre problemer i heimen... ;-)

Auau. Det er et særdeles dårlig tegn. Vår erfaring er at det er det siste man ser av knøtten i live...

Nå ser det faktisk ut til at tassen har kommet seg litt! :) Han svømmer bare oppned nå og da, og ser ut til å ha litt mer kontroll over kroppen. Enten har han bare fått et siste energiboost som han tar ut før han vandrer heden, eller så er han faktisk i ferd med å kvikne til. I så fall er det vel vannet som er i ulage selv om det ser helt normalt ut.

Gjest Kayia

Nå ser det faktisk ut til at tassen har kommet seg litt! :) Han svømmer bare oppned nå og da, og ser ut til å ha litt mer kontroll over kroppen. Enten har han bare fått et siste energiboost som han tar ut før han vandrer heden, eller så er han faktisk i ferd med å kvikne til. I så fall er det vel vannet som er i ulage selv om det ser helt normalt ut.

Så bra - kanskje han bare har hatt luft i magen? :)

(Kjenner at pessimismen ikke slipper helt taket, men skal iallefall ikke la den smitte over på deg :)

Annonse

Gjest Kayia

Jammen han HETER faktisk lillejumbo! Han er kompisen til storejumbo. Det hadde kanskje tatt seg bedre ut om det var storejumbo som var slapp...:)

''Det hadde kanskje tatt seg bedre ut om det var storejumbo som var slapp...:)'' ...haha, jeg smilte iallefall ikke mindre av den... ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...