Spenol(1) Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Nei jeg forsøker ikke å finne navn til dattera mi men er utrolig frustert over at jeg ikke husker navnet på en tidligere kollega. Det er bare helt stopp i hjernen. Jeg tror navnet begynner på en V og har tre eller fire stavelser. Det første navnet som slo meg var Vivian, men det er feil navn Kan dere gi meg fred før natta? 0 Siter
morsan Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 ''Lista viser jentenavn som 20 eller flere personer i Norge har, som begynner på V! Valbjørg Valbona Valborg Valdis Valentina Valeria Valerie Valgerd Valgjerd Vally Van Vanda Vanesa Vanessa Vanja Vebjørg Velaug Venche Vencke Vendel Vendela Vendla Venja Venke Vera Verena Verica Verna Veronica Veronika Veronique Vesla Veslemøy Vesna Vian Vibece Vibeche Vibecke Vibeke Vibekke Vicki Vicky Victoria Vida Viel Vigdis Vijitha Viktoria Viktorija Viktoriya Vilborg Vilde Vilfrid Vilgunn Vilja Vilje Villemo Vilma Viola Violet Violeta Violetta Virginia Vita Vivi Vivian Viviana Viviane Viviann Vivien Vjollca Vlora Vy Vår Vårin '' http://www.norskenavn.no/jentenavn.php?bokstav=V&antallnavn=20 0 Siter
Spenol(1) Skrevet 15. mars 2011 Forfatter Skrevet 15. mars 2011 Vanessa. Nope, dette er grusomt irritererende. Det er mulig at navnet ikke begynner på V, men har Vén i seg, hvis det gjør det noe lettere ,) 0 Siter
Spenol(1) Skrevet 15. mars 2011 Forfatter Skrevet 15. mars 2011 Og lurer dere å hva hun heter? Anette! Hvor jeg fikk denne Vén fra aner jeg ikke. Men nå er mysteriet løst, og jeg kan få sove i kveld;) 0 Siter
Gjest Svampis Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Og lurer dere å hva hun heter? Anette! Hvor jeg fikk denne Vén fra aner jeg ikke. Men nå er mysteriet løst, og jeg kan få sove i kveld;) Anette er et meget pent navn. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Og lurer dere å hva hun heter? Anette! Hvor jeg fikk denne Vén fra aner jeg ikke. Men nå er mysteriet løst, og jeg kan få sove i kveld;) LOL! En venn av meg fra hundre år tilbake hengte seg opp en gang han skulle fortelle meg at han hadde pusset opp, og akkurat som navnet har det INGEN sammenheng! "Og så vet du der der skrbl..skb..skribl......for helvete det rosa bordet du veit!" ;0) 0 Siter
Gjest Jacoba Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Og lurer dere å hva hun heter? Anette! Hvor jeg fikk denne Vén fra aner jeg ikke. Men nå er mysteriet løst, og jeg kan få sove i kveld;) Haha :-) Jeg skulle til å svare at navnet sikkert ikke har noen V selv om du er skråsikker - det har nemlig skjedd meg mange ganger! Merkelige koblingsfeil ;-) Kanskje V-en kom fordi du tenkte sånn på naVnet hennes? hehe :-) 0 Siter
Spenol(1) Skrevet 15. mars 2011 Forfatter Skrevet 15. mars 2011 Haha :-) Jeg skulle til å svare at navnet sikkert ikke har noen V selv om du er skråsikker - det har nemlig skjedd meg mange ganger! Merkelige koblingsfeil ;-) Kanskje V-en kom fordi du tenkte sånn på naVnet hennes? hehe :-) ja kanskje det hadde noe med naVnet å gjøre ja;) 0 Siter
Lisabeth Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Og lurer dere å hva hun heter? Anette! Hvor jeg fikk denne Vén fra aner jeg ikke. Men nå er mysteriet løst, og jeg kan få sove i kveld;) Du tenkte på Anette Sagen i V-stil, skråsikker hilsen 0 Siter
ikke mitt navn Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Vivien, vivi, wenche Det var Anette, hihi! 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Det var Anette, hihi! Hehe, men sånn er det noen ganger. Synes ofte det er andre eller tredje bokstaven man husker og ikke første, man bare tror det ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.