Gå til innhold

NHD,ang efexor nedtrapping igjenn

Anbefalte innlegg

Sool1365380740
Skrevet

I og med at jeg ikke føler jeg har hatt effekt av disse medisinene så har jeg trappet ned over tre uker etter anbefaling fra deg tidligere. Vil det nå si at siden jeg blir så dårlig at jeg har hatt effekt likevel? Har lite lyst fortsette ta de,så da lurer jeg på hvor lenge vil det vare før jeg føler meg bedre? Føler meg dum som skriver inn hær og maser,men har snakket med fastlegen uten at jeg ble klokere. så det er i desperasjon jeg spør deg nå! Jeg tror at medisinen gjør meg syk,jeg er ikke meg selv på de. Er bare fjern og føler meg på siden av meg selv. I går da jeg la meg hørte jeg masse stemmer (akkurat som jeg hører folk som sitter å snakker i rommet ved siden av) Ikke høyt nok til at jeg kan høre hva som blir sagt. Og dette vet jeg ikke er tilfellet,da jeg bor alene i et hus. Jeg er rett og slett redd nå for hva som skjer med meg. Tør ikke ta medisinen,tør ikke la være. Om du kan si noe om denne følelsen blir å vedvare eller ikke hadde det hjulpet meg. Om jeg vet det blir bedre etter noen dager skal jeg klare å holde ut. Om du sier jeg skal ta medisin skal jeg gjøre det,vil det da ta lang tid før jeg virker igjenn? Veldig takknemlig for svar!

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hvordan har legen din evaluert effekten?

Vanligvis kan personer som ikke har effekt trappe ned hurtigere. Her har du vært uheldig og fått seponeringsproblemer. Dte er ikke farlig, men ubehagelig. Om du skaffer deg kapsel på 37,5 mg og bruker dette i tre uker, vil det gå langt lettere.

Sool1365380740
Skrevet

Hvordan har legen din evaluert effekten?

Vanligvis kan personer som ikke har effekt trappe ned hurtigere. Her har du vært uheldig og fått seponeringsproblemer. Dte er ikke farlig, men ubehagelig. Om du skaffer deg kapsel på 37,5 mg og bruker dette i tre uker, vil det gå langt lettere.

skal skaffe de snarest,for dette er uutholdelig! Legen bagatelliserer hele greia og sier det er noe jeg må avgjøre selv,at han ikke kan si om han tror jeg har effekt av medisin. Jaja,kanskje en slags effekt da jeg blir sittende å stirre ut i lufta og ikke bry meg om noe som helst,er dette effekt? Ingen god effekt for meg iallefall. En annen ting er at jeg ikke klarer følge med i tiden,ukene raser av gårde og for meg føles de som dager. Føler bare jeg mister meg selv mer og mer og er redd for aldri å bli meg selv igjenn. Syns allt er fortvilende og forvirrende og ser ikke hvordan jeg skal løse dette. Jeg vil ha et LIV! Heller et liv med depresjon og angst enn e liv som en følelsesløs zombie. Jeg lengter etter å LEVE! Nå gråter jeg i fortvilelse over dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...