Gå til innhold

Regnes operasynging som bråk?

Anbefalte innlegg

mariaflyfly

Det er derfor små barn som øver på instrumenter er så søte...

Små barn og instrumenter er ikke min greie.

Men hva synes du om han lille fyren her?

Jeg har alltid ønska å synge med en dirigent som piller seg i nesa, får latterkrampe og danser rundt :)

Fortsetter under...

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

13

• laban

10

• Dorthe

8

• morsan

6

Mest aktive i denne tråden

Små barn og instrumenter er ikke min greie.

Men hva synes du om han lille fyren her?

Jeg har alltid ønska å synge med en dirigent som piller seg i nesa, får latterkrampe og danser rundt :)

Den har jeg sett før.

han er helt fantastisk, ligger flere klipp av han ute, et seinere hvor han spiller fiolin. Han må jo ha sett en "ordentlig" dirigent et par ganger for å klare det der. men for en vanvittig musikkglede!

Skikkelig vidunderbarn :-)

''Ja, ett sted jeg bodde var det ikke lov å bruke fellesvaskeriet etter kl. 17 eller i helgene.''

Det er jo så vanskelig å få tatt ut alle feriedagene, så endelig kan de gå med til noe nyttig: Klesvask på dagtid!

Styret i vårt sameie har fått skriftlig korreks fra meg opptil flere ganger når de i nyhetsbrevene sine tillater seg å minne om at det f.eks. "ikke skal henges ut tøy i helgene". Det betyr nok at noen har klaget over at det henger tøy på tørkestativene på søndager. Ref. mange diskusjoner her på DOL om samme tema.

Da får styret en påminnelse i postkassa om definisjonen av "helg" og om forskjellen på lørdager og søndager. Og så tenker de sikkert at sameiet vårt har mange innbyggere som ikke har stort annet å ta seg til, enn å pirke på andre :-)

Jeg tørker ikke tøy ute på søn- og helligdager, fordi jeg vet noen reagerer veldig på det. Tøy som blafrer i vinden er selvsagt mye verre enn lyden av en motorgressklipper, som ingen tenkte på å forby i 1963 fordi ingen hadde noe sånt. Men ikke fortell meg at jeg ikke kan henge ut tøy på lørdager - også på kveldstid. 50-tallet er over.

Styret i vårt sameie har fått skriftlig korreks fra meg opptil flere ganger når de i nyhetsbrevene sine tillater seg å minne om at det f.eks. "ikke skal henges ut tøy i helgene". Det betyr nok at noen har klaget over at det henger tøy på tørkestativene på søndager. Ref. mange diskusjoner her på DOL om samme tema.

Da får styret en påminnelse i postkassa om definisjonen av "helg" og om forskjellen på lørdager og søndager. Og så tenker de sikkert at sameiet vårt har mange innbyggere som ikke har stort annet å ta seg til, enn å pirke på andre :-)

Jeg tørker ikke tøy ute på søn- og helligdager, fordi jeg vet noen reagerer veldig på det. Tøy som blafrer i vinden er selvsagt mye verre enn lyden av en motorgressklipper, som ingen tenkte på å forby i 1963 fordi ingen hadde noe sånt. Men ikke fortell meg at jeg ikke kan henge ut tøy på lørdager - også på kveldstid. 50-tallet er over.

''Tøy som blafrer i vinden er selvsagt mye verre enn lyden av en motorgressklipper, som ingen tenkte på å forby i 1963 fordi ingen hadde noe sånt.''

Åååå jeg har en egen liten kjepphest mot motordur på søndagene. Det vil si - en og annen gressklipper går bra, men de hersens høytrykkspylerne er ille. Skjønner ikke hvor rene uteheller skal være. Hva skjedde med god, gammeldags feiing, liksom?

''Men ikke fortell meg at jeg ikke kan henge ut tøy på lørdager - også på kveldstid. 50-tallet er over.''

Definitivt! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...