Gjest bipolare klara Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Jeg har bipolar lidelse 2, fått diagnosen i 2006. Hvilke problemer står jeg ovenfor med tanke på en helseforsikring? Er på avklaringspenger, har ingen forsikring gjennom jobben. 0 Siter
rose23 Skrevet 15. mars 2011 Skrevet 15. mars 2011 Livsforsikring er ikke for "pingler". Jeg hadde null sjanse med psykiske lidelse... 0 Siter
Gjest liten løve Skrevet 16. mars 2011 Skrevet 16. mars 2011 Du får ikke uføre eller livsforsikring. Kanskje ulykkesforsikring. Det er for sent å forsikre huset når det brenner.... 0 Siter
Gjest bipolare klara Skrevet 16. mars 2011 Skrevet 16. mars 2011 Du får ikke uføre eller livsforsikring. Kanskje ulykkesforsikring. Det er for sent å forsikre huset når det brenner.... Tenker de at jeg kan finne på å brenne ned huset i en hypoman fase? hva slags opplysninger trenger de før jeg får eller ikke får forsikring? Er det vesentlig om det er bipolar 1 eller 2? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.