Gjest profile Skrevet 16. mars 2011 Skrevet 16. mars 2011 Hei, Bruker 60mg Fontex fortrinnsvis mot OCD, men sliter også mye med angst for smitte og sosiale situasjoner. Synes Fontexen har hjulpet på konkrete tvangssymptomer, men jeg føler fortsatt at jeg er ganske "rigid" på en måte, jeg tåler forandringer som jeg ikke er med på selv ganske dårlig. En annen ting er at jeg sliter mye med dårlig samvittighet til tider. Noen som har forslag til å kombinere Fontex med noe? Jeg vil ikke øke dosen mer, fordi da jeg brukte 80 mg kjente jeg meg ganske apatisk (ikke mangel på energi, men mangel på iniativ til å gjøre noe) noe som ikke bedret situasjonen. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 16. mars 2011 Skrevet 16. mars 2011 Prøv Risperdal 1-2 mg. 0 Siter
Gjest profile Skrevet 16. mars 2011 Skrevet 16. mars 2011 Prøv Risperdal 1-2 mg. Funker det med like bra flunanxol (da jeg tror jeg har noe gammelt liggende)? I så fall hvor mye av dette, og er det bare å begynne rett på eller skal det trappes opp? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.