Gå til innhold

Medisinspørsmål: Kombinere Fontex med noe?

Anbefalte innlegg

Gjest profile
Skrevet

Hei,

Bruker 60mg Fontex fortrinnsvis mot OCD, men sliter også mye med angst for smitte og sosiale situasjoner. Synes Fontexen har hjulpet på konkrete tvangssymptomer, men jeg føler fortsatt at jeg er ganske "rigid" på en måte, jeg tåler forandringer som jeg ikke er med på selv ganske dårlig. En annen ting er at jeg sliter mye med dårlig samvittighet til tider. Noen som har forslag til å kombinere Fontex med noe? Jeg vil ikke øke dosen mer, fordi da jeg brukte 80 mg kjente jeg meg ganske apatisk (ikke mangel på energi, men mangel på iniativ til å gjøre noe) noe som ikke bedret situasjonen.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Prøv Risperdal 1-2 mg.

Gjest profile
Skrevet

Prøv Risperdal 1-2 mg.

Funker det med like bra flunanxol (da jeg tror jeg har noe gammelt liggende)? I så fall hvor mye av dette, og er det bare å begynne rett på eller skal det trappes opp?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...