ekte nick Skrevet 16. mars 2011 Skrevet 16. mars 2011 På Telenor onlines nettside står det at man bør bruke blindkopi-feltet oftere når man sender ut mail til mange. Problemet er at på min Telenor Online- mail finnes det ikke noe blindkopi-felt. Ikke som jeg har klart å finne iallfall. Jeg har også en Yahoo og Hotmail-adresse, og der er det bare å trykke så kommer det fram blindkopi-felt. Hva trykker man for å få fram dette på Telenor Online? 0 Siter
Bookworm Skrevet 16. mars 2011 Skrevet 16. mars 2011 Åpne en ny tom mail, velg "alternativer" og "sett inn blindkopi". 0 Siter
Mandolaika Skrevet 16. mars 2011 Skrevet 16. mars 2011 Åpne en ny tom mail, velg "alternativer" og "sett inn blindkopi". Jeg har også en telenor-mail, og det du skriver her finnes ikke som noe valg hos meg. 0 Siter
Alana Skrevet 16. mars 2011 Skrevet 16. mars 2011 Du får det opp hvis du klikker der det står "kopi". 0 Siter
Mandolaika Skrevet 16. mars 2011 Skrevet 16. mars 2011 Du får det opp hvis du klikker der det står "kopi". Nå fikk jeg det til, takk! Håper trådstarter også får det til hos seg. Jeg synes dette var litt for "skjult" altså! 0 Siter
Alana Skrevet 16. mars 2011 Skrevet 16. mars 2011 Nå fikk jeg det til, takk! Håper trådstarter også får det til hos seg. Jeg synes dette var litt for "skjult" altså! Så bra, og bare hyggelig :-) Det er rimelig godt skjult ja. Jeg visste ikke at det lå der, men nå gikk jeg iherdig inn for å finne det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.