Gå til innhold

Homeparty

Anbefalte innlegg

Gjest uvanlig nå?
Skrevet

For noen år siden ble jeg stadig vekk invitert på homeparty, tuppeware, perfect home, sminke, vakseutstyr mm. De par siste årene har det omtrent ikke vært noen invitasjoner. Er det ikke så vanlig lenger med slike homeparty?

Gjest uvanlig nå
Skrevet

Beklager, dette skulle på åpent forum.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

etter å ha tenkt meg om, passer det kanskje på psykiatri :-)

Gjest mjaha
Skrevet

psykt vanlig, men mest for plastifistene...og de som fortsatt strikker selv

Gjest uvanlig nå?
Skrevet

etter å ha tenkt meg om, passer det kanskje på psykiatri :-)

Hvordan kunne det passe inn her? :-)

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Hvordan kunne det passe inn her? :-)

Kanskje han mener at mesteparten av pasientene hans er noen skikkelige kjerringskinn! ;-)

Skrevet

Det som er mest vanlig nå, er dildoparty. Også kalt "Rett i kroppen"

Skrevet

Skulle tro de fleste har fått fyllt opp skapene sine med tupperware. Men jeg har i løpet av det siste året vært på sminke homeparty og Perfect home-party. Det siste er visst veldig inn virker det som... Du får lage et slikt selskap selv om du savner det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...