Gjest fiktiv identitet Skrevet 16. mars 2011 Skrevet 16. mars 2011 Jeg har god fantasi, kanskje jeg burde satse på en karriere som krimforfatter. Tror dere det er mulig i Norge at en person kan få en dødsanonse i avisen for å gå inn i et vitnebeskyttelsesprogram? Er en person som døde og det hele virker veldig mystisk, ingen forstår hvorfor personen har dødd, og ingen har vært i begravelsen. Personen har vært innblandet i noen narkogreier. Er dette noe Norske myndigheter ville gått med på, eller er det for amerikansk? 0 Siter
ekte nick Skrevet 16. mars 2011 Skrevet 16. mars 2011 Det tror jeg ikke villet skjedd i Norge. Skriver du bok? 0 Siter
Gjest fiktiv identitet Skrevet 16. mars 2011 Skrevet 16. mars 2011 Det tror jeg ikke villet skjedd i Norge. Skriver du bok? Ikke ennå, kanskje en gang. Dette med fiktiv identitet er jo hemmelige greier. Hvem vet hvilke midler de bruker for å beskytte noen? Hvis de er avhengig av et vitne så vil de jo strekke seg langt. 0 Siter
Gjest Høstløv Skrevet 16. mars 2011 Skrevet 16. mars 2011 ''Tror dere det er mulig i Norge at en person kan få en dødsanonse i avisen'' Jeg har hørt om tilfelle av falske dødsannonser. '' for å gå inn i et vitnebeskyttelsesprogram?'' Det tror jeg ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.